Pakettiautoksi rekisteröity XM
Pakettiautoksi rekisteröity XM
Nettiautossa on berline XM joka on rekisteröity pakuksi.
http://www.nettiauto.com/citroen/xm/5730916
olen luullut että ei saa rekisteröityä pakuksi berlineä kun tästä on ollut aijemmin keskustelua.
http://www.nettiauto.com/citroen/xm/5730916
olen luullut että ei saa rekisteröityä pakuksi berlineä kun tästä on ollut aijemmin keskustelua.
Citroen C5 2,0 2007
Xantia 2,0 16v exclusive berline
Xantia 2,0 16v exclusive berline
Re: Pakettiautoksi rekisteröity XM
Niin, ainakin täällä sanoivat, jotta ei onnistu millään.
Muista hymyillä, Pete 040-7334478
Jospa on rekisteröity joskus kauan sitten kun tuo on saattanut olla mahdollista? Trafin mukaan istumapaikkoja on kaksi (2), vakuutus alkanut 2001 (siitä asti samalla omistajalla) joten oliskohan siitä asti ollut ainakin samaa ajoneuvoluokkaa. Sitä tossa tekstiviestikyselyn tuloksessa ei näy...
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
-
jaakkovaakko
Jos tuo on tosi, eikös nyt kun Eu alueella on yksi rekisteröity pakuksi voi muutkin näin tehdä. Toki voihan Trafi tuonkin päätöksen pyörtää 
kyllä se totta vaan taitaa olla,ainakin Tapiolan vakuutuslaskuri tunnistaa tuon rekisterinumeron pakettiautoksi.
...eikä muuten ole myynnissäkään enää
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
Olen tuonut ruotsista,samanlaisen joka oli ruotsissa tehty pakuksi,hiukan oli kiukuttelua,mut onnistu,koska ollaan EU aluetta.
Teuski kirjoitti:kyllä se totta vaan taitaa olla,ainakin Tapiolan vakuutuslaskuri tunnistaa tuon rekisterinumeron pakettiautoksi.
Jep, Ruotsissa berlinen saa lastbiliksi eli käytännössä pakuksi. Ihmettelin tuota jo muutam vuosis sitten kun CX TRD berlineä siellä möivät pakuna. On siinä köyhäily huipussaan
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Ei muuta kun auton rekkari ylös ja katsastamaan tarvittaessa muita berlineitä pakuiksi,jos alkavat inttämään niin esittää pakettiautona olevan berlinen rek.tunnuksen
Black Van BX 1.9D -90 Megane 1.9dci -10
No taida ihan onnistua... onnistuu vain jos Ruottissa alunperin katastettua mallia. On nää pimeitä keimuroita.
Oikestihan Ruotsi on hyvin liberaali maa. Voit vaikka valmistaa auton itse liki tyhjästä. Lisäksi jos vaikka katkaiset autosi eli lyhennät palan välistä niin kuin eräs teki GS:lleen eli lyhensi siutä takaovien verran niin senkin sai leimalle.
Oikestihan Ruotsi on hyvin liberaali maa. Voit vaikka valmistaa auton itse liki tyhjästä. Lisäksi jos vaikka katkaiset autosi eli lyhennät palan välistä niin kuin eräs teki GS:lleen eli lyhensi siutä takaovien verran niin senkin sai leimalle.
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
90-luvun lopulla sai melkein minkä tahansa auton muutettua pakettiautoksi. Säännöt tarkentuivat vasta sitten, kun trendi alkoi yleistyä. Yksi hyvä esimerkki oli Daihatsu Charade Diesel pakettiautona. 
"Pitäähän miehellä leluja olla..."
C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21