Teuski kirjoitti:loma alkaa ensi viikolla, tai tarkoitus olisi jo keskiviikkona aloittaa jos työt antaa myödenJoten varautukaa elokuussa hyvään säähän
Voisin kyllä pitääkin vielä viikon elokuussa.
Teuski kirjoitti:loma alkaa ensi viikolla, tai tarkoitus olisi jo keskiviikkona aloittaa jos työt antaa myödenJoten varautukaa elokuussa hyvään säähän
black_van kirjoitti:kokemjne kirjoitti::o mikä on loma
Palkallinen pakollinen rääkki,josta palataan töihin entistä väsyneempänä ja uupunempana kuin lomalle lähtiessä
black_van kirjoitti:Voi v^#^un viitonen,hyvin jatkaa xsaran jalanjälkiä. Piti fiksata tuo jumiutuva käsijarru ja kolina edestä.
Lopputulos oli,soitto korjaamolta,molemmat etujarrusatulat vaihdettava,molemmat käsijarruvaijerit sekä molemma uloimmat raidetangon päät. Vähän vajaan tonnin lasku prkl taas
jiipee62 kirjoitti:Toi on ihan normaalia pirusti ajetussa autossa oli se sitten tuijota tai mosse tahi vaikka citroen. Pakkoko sitä on ajaa paljonajetulla jos se pitää oikeasti olla ihan kunnossa eikä vaan ajokunnossa. Joku uus vois tulla halvemmaksiMunkin pitäis uusia kaikki neljä jarrulevyä ja palat sekä käsijarruvaijerit. Budjetoitu vajaa parisataa ja yks-kaks iltaa. Harmin aihe on viivästyvä veneprojekti, piti olla vedessä 2012 juhannuksena... Tänään piti maalata mutku ei ehi eikä jaksa, pahuksen palkkatyö ja omakotitalo vie mehut
.
black_van kirjoitti:Kyllä auton kunnossa täytyy olla eikä vaan ajokunnossa. Huolestuttavaa jos joku ajattelee noin.
Eipä ne uudet taida sen halvemmaksi tulla,ottaen huomioon arvonalenema. Tuo käsijarruongelma on ihan edellisten omistajien aiheuttamaa. Ei se tarkoita jos auto on automaatti,etteikö käsijarrua tartteisi käyttää. Tiesin kyllä että vänkärin puoli jumii täysin jos käsijarrua käyttää,liekkö ollut sitten jarrusatulan akseli totaalisen jumissa. Tuota toista jarrusatulaa ihmettelen,huomenna saa tietää mikä siinä oli vikana. Raidetangon päät on ihan normaali kulumaa.
Pakkohan nuo on korjauttaa että saa katsastettua auton. Mielessäni ajattelin max.400€.n juttua mutta löyty sitten muitakin katsastuksen estäviä vikoja.
black_van kirjoitti:[
Kyllä auton kunnossa täytyy olla eikä vaan ajokunnossa. Huolestuttavaa jos joku ajattelee noin.
Eipä ne uudet taida sen halvemmaksi tulla,ottaen huomioon arvonalenema. Tuo käsijarruongelma on ihan edellisten omistajien aiheuttamaa. Ei se tarkoita jos auto on automaatti,etteikö käsijarrua tartteisi käyttää.
Scrat kirjoitti:
Itse käytän kässäriä päivittäin automaatin kanssa ja vielä niin päin, että ensin kässäri päälle, sitten vaihde P-asentoon. Muutaman kerran kun alkuun en käyttänyt niin oli välillä vaikea saada vahdetta pois P-asennosta, tuntui ihan mekaanisena vastuksena, laatikko on ZF4. OLen varmaan väärässä, mutta veikkaan, että tuo nykytapani käyttää laatikkoa säästää sitä pitemmällä aikavälillä. Lisäplussana: ei ole ollut ensimmäistäkään jumittamisongelmaa kässärin kanssa useampaan vuoteen. Olen ottanut myös saman tavan käyttöön myös manuaaliaskisessa Xsarassani joka on talviajokkini
Terv. Scrat
Hajoava kytkin beksissä ei johdu huonosta tuurista. Se johtuu siitä, että on ostanut manuaalivaihteisen beksin.Lemon kirjoitti:Sullon ollut ihmeen huono tuuri Beksien kanssa.
Scrat kirjoitti:black_van kirjoitti:[
Kyllä auton kunnossa täytyy olla eikä vaan ajokunnossa. Huolestuttavaa jos joku ajattelee noin.
Eipä ne uudet taida sen halvemmaksi tulla,ottaen huomioon arvonalenema. Tuo käsijarruongelma on ihan edellisten omistajien aiheuttamaa. Ei se tarkoita jos auto on automaatti,etteikö käsijarrua tartteisi käyttää.
Itse käytän kässäriä päivittäin automaatin kanssa ja vielä niin päin, että ensin kässäri päälle, sitten vaihde P-asentoon. Muutaman kerran kun alkuun en käyttänyt niin oli välillä vaikea saada vahdetta pois P-asennosta, tuntui ihan mekaanisena vastuksena, laatikko on ZF4. OLen varmaan väärässä, mutta veikkaan, että tuo nykytapani käyttää laatikkoa säästää sitä pitemmällä aikavälillä. Lisäplussana: ei ole ollut ensimmäistäkään jumittamisongelmaa kässärin kanssa useampaan vuoteen. Olen ottanut myös saman tavan käyttöön myös manuaaliaskisessa Xsarassani joka on talviajokkini
Terv. Scrat