Mistä tietää onko kenno Valeo vai Behr? Täälläpäin ei ole varaosaliikkeitä ihan kulman takana.
Vaihtaako kennon viikonlopussa. Ei viissiin tarvitse purkaa kuin puoli autoa. (auton suunnittelu lähtenyt ko. kennon ympärille
Pistä paisariin pussillinen kanelia.XM Break kirjoitti:Minulla varmaan Suomen ainoa Xantia, jossa lämmityslaitteen kenno antaa varoitushajua.
Mistä tietää onko kenno Valeo vai Behr? Täälläpäin ei ole varaosaliikkeitä ihan kulman takana.
Vaihtaako kennon viikonlopussa. Ei viissiin tarvitse purkaa kuin puoli autoa. (auton suunnittelu lähtenyt ko. kennon ympärille)
Olikos niin, että ilman kylmäkonetta Hella-Behr, kylmäkoneen kanssa Valeo?XM Break kirjoitti:Mistä tietää onko kenno Valeo vai Behr? Täälläpäin ei ole varaosaliikkeitä ihan kulman takana.
Tuoksuuko kaneli kuitenkin kabiinissa?XM Break kirjoitti:Ei auttanut kaneli.
Kannattaa varautua vaihtamaan samalla se letkujen muovinen liitoskappale. Se tuppaa vanhemmiten olemaan haurastunut ja hajoaa tosi helposti irrotettaessa. Liittimen O-renkaat kannattaa varata valmiiksi, mikäli meinaa käyttää vanhaa liitintä. (Yhden kolmesta olen saanut irti ehjänä)XM Break kirjoitti:Ennen pakkasia tulee työläs viikonloppu
Kyllä se muovi lähti mulla melko iisisti kun antoi vähän lämpöä poppapuhaltimella. En muistaakseni joutunut edes mitään meisseliä käyttämään, vaan ihan kynsiin tukeutuen sain sen riivittyä irti.svc kirjoitti:Toinen, mikä voi hajota remontin yhteydessä, on tuulilasi. Sen saa helposti säröille, kun irrottaa sitä lasin alla olevaa pyyhinkoneiston suojana olevaa muovia.
Ennemmin se muovi hajoaa kyllä kuin tuulilasi. Varovasti kun leikkaa/sahaa leveällä katkoteräveitsellä, niin ei hajoa kyllä kumpikaan.svc kirjoitti:Toinen, mikä voi hajota remontin yhteydessä, on tuulilasi. Sen saa helposti säröille, kun irrottaa sitä lasin alla olevaa pyyhinkoneiston suojana olevaa muovia.
Rohkeutta. Homma on enemmänkin työläs, kuin vaikea.XM Break kirjoitti:Kolme tuntia purettu eikä näy vielä kennoa.
Huomenna jatkuu savotta glögin hajua vastaan....