Uusi tapa mainostaa?

Ajatusten virtaa
C4_robotti

Uusi tapa mainostaa?

Viesti Kirjoittaja C4_robotti »

VW-liikkeestä tuli sähköposti eli mainos uutuuden esittelystä. Sanottakoon heti aluksi, että taloudessa ei ole yhtään VW:tä. Pari päivää myöhemmin tuli posti:

Hyvä asiakkaamme,
Inhimillisestä virheestä johtuen olet vastaanottanut viestin, joka lähti tarkoitettua laajemmalla jakelulla. Virhe tapahtui maahantuonnissa asiakastietojen poiminnan yhteydessä.

Pahoittelemme tapahtunutta.

Okei. Oli mulla vielä toukokuussa VW, mutta rikos lienee vanhentunut. Kaverille tuli myös samat viestit ja hänellä ei ole kymmeniin vuosiin ollut VW:tä tai muutenkaan tekemista VAG-tuotteiden kanssa. Eli oliko kyseessä uudenlainen tapa herättää mielenkiintoa ja mainostaa uutta tuotetta? Kuinka moni muu on saanut samat e-mailit?
"Boss makes a dollar, I make a dime. That's why I poop on company time" (Karl Marx)
laakeri

Re: Uusi tapa mainostaa?

Viesti Kirjoittaja laakeri »

C4_robotti kirjoitti:Kuinka moni muu sai samat e-mailit?
Ei tullut minulle ainakaan VW-mainontaa... Audi News oli kyllä tipahtanut viikolla postiluukusta, mutta oletan sen ihan aiheelliseksi.
VW Passat B7
Jone2

Viesti Kirjoittaja Jone2 »

Mulle tuli myös, liikkeestä jossa en ole koskaan asioinut, parin sadan kilometrin päästä...
Kami

Viesti Kirjoittaja Kami »

Ei mul vaan ole tullut vaikka mulla oli nelisen vuotta kuravelli... eli VW Caravelle. Siitä toki on jo kohta 9 vuotta kun sen möin...
Ai mää vai...
1. Citroen Xsara 1.6 -05, 2. Cactus -14, 3. Chrysler GV 3.3 -04 (remontissa), 4.Citroen Xsara 1.6 -00 (remontissa), 5. XM V6 -92, 6.Saxo 1.4i -01, 7. BX 1.9 GT -85 (Proj) 8. 2 x 2CV6 ( proj) 9. Opel Kadett 1.2 -72 (Proj)
kaselin

Viesti Kirjoittaja kaselin »

Mulle tuli vaihtotarjous telta autosta huntailta ja viiattiakin kaupiteltiin vaihdossa eikä noista oo ollut ku viiatti 40vuotta sitten :lol:
C5 1,8 Break -03 Peugeot Expert TD -00 Honda GL1800 -08 edesmenneet 2CV4 -72 2CV6 -82 Peugeot Satelis 500 -08
C4_robotti

Viesti Kirjoittaja C4_robotti »

Tuli vaan sellainen käänteinen fiilis tuollaisesta viestistä. Eli "sorry, ei me sulle tätä mainosta oikeesti tarkoitettu". Ei toimi ainakaan meikäläisen kohdalla, päinvastoin. Jos vaikka sitikalta olisi tullut vastaava "tervetuloa tutustumaan Picassoon..." ja heti perään "ei ollut sulle tarkoitettu". Olisi siinä mielenkiinto lopahtanut uutta kärkimerkkiä kohtaan. No, kukin taaplaa tyylillään :mrgreen:
"Boss makes a dollar, I make a dime. That's why I poop on company time" (Karl Marx)
Teuski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Teuski »

No tuskinpa tuossa sen kummemmasta oli kyse kuin siitä, että lähettivät vahingossa esim. vanhan listan mukaan ja näkivät parhaaksi pahoitella ettei kukaan vain pahastu ja ala penäämään jatkotoimia. On meinaan toi erilaisten henkilörekisterien pitäminen aika säädeltyä hommaa...
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
svc

Viesti Kirjoittaja svc »

kaselin kirjoitti:Mulle tuli vaihtotarjous telta autosta huntailta ja viiattiakin kaupiteltiin vaihdossa eikä noista oo ollut ku viiatti 40vuotta sitten :lol:
Minulle mainostaa autoihin liittyen vain Karjaan Kuusakosken kierrätyspiste. :lol:
"Pitäähän miehellä leluja olla..."
C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
Xantippa

Viesti Kirjoittaja Xantippa »

Mulle tuli kanssa toi VV-autotalon mainossähköposti. En ole ko. liikkeessä käynyt koskaan, mutta pääkaupunkiseudulla sijaitsevassa VV-autotalossa sen sijaan olen kun sieltä ton nykyisen kulkineeni ostin. Ilmeisesti siis tuo mainos hupsahti kaikille suomalaisille VV-autotalon asiakkaille joiden sähköposti oli tiedoissa, eikä kyseisen "haarakonttorin" alueella asuville kuten oli tarkoitus.
C5 HDi 240 Tourer
Vastaa Viestiin