"Hermot menneet omistajalta lopullisesti ja lisäksi vaimo hakkaa kaulimella tallintäytteestä.
Vie mukaasi ja teet Joulun nykyiselle omistajalle!"
http://www.nettiauto.com/renault/megane/5946738
kaselin kirjoitti:Jep toi C5 on francen pihassa on kyllä makee ja hieno on puhekin.
Cikatti kirjoitti:No ei kyllä jaksanut lukea![]()
Ihan niiku joku roti noihin tekstimääriin.
Onksenyt sitten noin 23-24 keur veroineen tuo C6? Koppa on kiva, ei siitä pääse yli.
Akaile kirjoitti:
Hei, siinähän oli heti alussa huomioitu myös ADHD-tapaukset...
Lemon kirjoitti:Akaile kirjoitti:
Ai niinkö? En minäkään jaksanut lukea kuin alun, mun miälestä tuo ilmon oli tehnyt joku ADHD
Kooma kirjoitti:Tulis jo perjantai..
Lemon kirjoitti:Lemon kirjoitti:Akaile kirjoitti:
Ai niinkö? En minäkään jaksanut lukea kuin alun, mun miälestä tuo ilmon oli tehnyt joku ADHD
Harjaantunut ADHD kirjoittaa pitemmän tekstin yksi kappale tai lause kerrallaanAkaile kirjoitti:Niinno, ADHD ei kyllä pysty keskittymään niin pitkään, että olisi kirjoittanut moisen tekstin...
Olen ollut siinä luulossa, että Citroenin omistajan pitää olla erikoislaatuinen ihminen.Lemon kirjoitti:tarkoitin sillä, että pitää olla erikoislaatuinen ihminen, kun jaksaa kirjoittaa noin pitkän myyntipuheen.
Les Excentriques kirjoitti:Olen ollut siinä luulossa, että Citroenin omistajan pitää olla erikoislaatuinen ihminen.Lemon kirjoitti:tarkoitin sillä, että pitää olla erikoislaatuinen ihminen, kun jaksaa kirjoittaa noin pitkän myyntipuheen.