Että näin Korsossa
Että näin Korsossa
Parkkipaikka on kyllä vähän ahdas 
- Liitteet
-
- aaaaaaaaaaaaaaaaaaa.jpg (17.86 KiB) Katsottu 4156 kertaa
Re: Että näin Korsossa
mnooo.....
Ei tämä Tane rajoitu vain Korsoon, kyllä niitä muuallakin on, ihmisiä joilla ei kaikki muumit ole laaksossa 
Esa66 kirjoitti:Ei tämä Tane rajoitu vain Korsoon, kyllä niitä muuallakin on, ihmisiä joilla ei kaikki muumit ole laaksossa
...noin se keskiverto mazdakuskikin varmaan ajatteli kun näki XM:n
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Jospa se kuolas apukuskin ikkunasta? Kahta tuntia aikaisemmin olin vanhalla Lahdentiellä körötellyt yhden Yariksen takia töistä myöhästymiseen asti. Fiksu mopoautoilija ajoi tien reunassa - eli ohi olisi pääsyt vastaantulijoista huolimatta. Yaris ajoi sen sijaan keskiviivaa mopon takana estäen sujuvan ohittelun. Ehkä kilsan jono. Kahden tunnin jälkeen näin tän, ku olin viemässä kassia autoon. Alkoi vähän keittää.
Ymmärtämätöntä käytöstä löytyy ihmisryhmistä, ei se autoihin liity.
Itse olen ilmoittanut parkkiruutu frendeille, että yksikin jälki kyljissä johtaa maksusuoritukseen. Yksikin autoon pääsemisen este johtaa kylmään herätykseen vuorokaudenajasta riippumatta!
(Olemme siis frendejä, mutta rajat pitää asettaa ja ne on syystäkin asetettu)
700€ ehti kilahtaa kassaan, ennenkin viesti meni perille! Tarkistan kuitenkin joka ikinen aamu onko osumia
Tai siis iltapäivisin kun heräilen, nukun eri rytmissä
Itse olen ilmoittanut parkkiruutu frendeille, että yksikin jälki kyljissä johtaa maksusuoritukseen. Yksikin autoon pääsemisen este johtaa kylmään herätykseen vuorokaudenajasta riippumatta!
(Olemme siis frendejä, mutta rajat pitää asettaa ja ne on syystäkin asetettu)
700€ ehti kilahtaa kassaan, ennenkin viesti meni perille! Tarkistan kuitenkin joka ikinen aamu onko osumia
Tai siis iltapäivisin kun heräilen, nukun eri rytmissä
Ite olisin vetäny XM:n poikittain tohon taakse. Siinähän olis miettiny.....