Minä olen sitä koulukuntaa, että koska sitä ja tätä niin sen vuoksi se pitäisi paalata eiku maalata?
Sana on vapaa, perustele näkemyksesi.
Croisette kirjoitti:Juuh aina ei voi voittaa, siitä ikävänä esimerkkinä on Tampereella paaliin mennyt ihan ehjä ja ajossa oleva matalakattoinen CX -76 2400 prestige C-Matic, todennäköisesti suomen ainoa moinen, ja ei moisia maailmallakaan liikaa ole.
Ja vain siksi koska omistaja ei sitä osannut kaupata oikealla tavalla, ja eroon piti päästä, hintapyynti oli 1500 euroa, joka oli siis ilmeisesti liian korkea, ja kukaan ei siitä kiinnostunut, pari katsojaa kait kävi.
Itseä tämä harmittaa sikäli, että auto oli tuossa noin kilsan päässä, ja olis lähtenyt siis vaikka ilmaiseksi, kunhan vain olisin siitä tiennyt, sain kuulla asiasta hiukan liian myöhään.
2cvkimmo kirjoitti: Itselläni niin kuin monella muullakin 2CV-harrastajalla on nurkat väärällään purkuosaa ja hyvä niin. Joskus vain tuntuu, että sana ei kierrä tarpeiden mukaan
pökkelö kirjoitti:Meillä oli joskus muistini mukaan -77 CX 2400 c-matic, hopean värinen tai harmaa. Likeö sama kuin tuo paaliin mennyt ?
Visa 11 kenties?Visa-mies kirjoitti:Yhen ainoan Sitikan olen paalannut ja siitä kannan syyllisyyttä koko loppuikäni. Otin siitä muistoksi tyyppikilven ja kannan sitä lompakossani.