Lemon kirjoitti:Perille tultiin sitten vaatteet märkinä, kiva aloittaa päivä farkut reisien päältä inhon märkinä.![]()
Kevät, tuletuletule jo!
No ei ole kyllä kivaa kun kamppeet on märkänä päällä. Itse joudun kärsimään töissä tästä vaivasta tuon tuostakin. Joo, on meillä noi kumipuvut, mutta laitappa maskien päälle kumipuku ja rupea kyykkimään, ei onnistu. Sitten kun tuolla veuhtol hiki otassa, niin on alusvaatteetkin hiestä märät. Saapi ihan itse päättää antaako sateen kastella vai hien. Tämän takiakaan en noita kumipöksyjä käytä, inhalta tuntuu kun jalatkin hikoaa. Sadetakki on kyllä aina päällä kun tarve vaatii, mutta housut kastuvat poikkeuksetta aina.
Nytkin sataa ja kamppeet märkänä ollaan täälläkin.
Ai niin,
Kevääseen on vielä piiiiitkä aika....... talvi täytynee lusia ensteks alta pois, toivottavasti ei tule taas mieletöntä määrää lunta, sitä herkkua on meinaan riittänyt meillä enemmän kun tarpeeks tässä parin talven aikana, nimerkillä ostettu isoin kola mikä kaupasta löytyy. Onneksi olen tehnyt ajettavaan leikkuriini puskulevyn ja lumiketjut, mutta silti aina jää kolahommiakin.