Suomi mm 2014 mestari
- sahtivaari
Re: Suomi mm 2014 mestari
Hieno homma!

Kun nyt 'isä' ottais mallia 'pojilta' ja saatais se isompienkin pokaali Suomeen 
Ai mää vai...
1. Citroen Xsara 1.6 -05, 2. Cactus -14, 3. Chrysler GV 3.3 -04 (remontissa), 4.Citroen Xsara 1.6 -00 (remontissa), 5. XM V6 -92, 6.Saxo 1.4i -01, 7. BX 1.9 GT -85 (Proj) 8. 2 x 2CV6 ( proj) 9. Opel Kadett 1.2 -72 (Proj)
1. Citroen Xsara 1.6 -05, 2. Cactus -14, 3. Chrysler GV 3.3 -04 (remontissa), 4.Citroen Xsara 1.6 -00 (remontissa), 5. XM V6 -92, 6.Saxo 1.4i -01, 7. BX 1.9 GT -85 (Proj) 8. 2 x 2CV6 ( proj) 9. Opel Kadett 1.2 -72 (Proj)
Pohjiksi tälle kiekkomestaruudelle tuli jo lauantaina Kanadasta maailmanmestaruudet ringetessä sekä U19 tytöille että naisille.
Molemmissa ruotsalaisissa iltapäivälehdissä porataan kuinka suomi voitti paska maalilla. Nyt suomalaiset veivät varmaksi sovitun voiton, mille ei mahtaneet puolueelliset kanadalais tuomaritkaan mitään vaikka urakalla kolmannessa erässä niin yrittivät.
Nyt pelle swanssoneille on tarjottu ihan kriisiapua kun hävisivät, fy fan mitä idiootteja.
Nyt pelle swanssoneille on tarjottu ihan kriisiapua kun hävisivät, fy fan mitä idiootteja.
Kanukki-seeprojen toiminta oli melko läpinäkyvää, outoa sakkia
Tuomioita sateli Suomelle vaikka tilanne oli selkeän sekava kompurointi.
Toisekseen, eikös ruottin itkupojat tehneet maalinsa ylivoimalla? Realistinen voitto Suomelle oli käytännössä 6-0.
Ja, tähän jo niin nähty kuva
Tuomioita sateli Suomelle vaikka tilanne oli selkeän sekava kompurointi.
Toisekseen, eikös ruottin itkupojat tehneet maalinsa ylivoimalla? Realistinen voitto Suomelle oli käytännössä 6-0.
Ja, tähän jo niin nähty kuva
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Täh??? Ollaanksme jotain mestareita? 
"Kesän lapsi mä oon... "
...jatka talviunia
...jatka talviunia
- Les Excentriques
On hyvä, että monet passiiviset ja vähälahjaiset voivat kokea voittamisen tunteen samaistumalla urheilijoiden saavutuksiin, ilman että tarvitsee itse onnistua muussa kuin kulutuselektroniikan päällekytkemisessä. 
Kommenttini sisältävät henkilökohtaisiin kokemuksiini ja yleiseen elämänkatsomukseeni perustuvaa tietoa, josta johtuen virheiden mahdollisuus ei ole poissuljettu, joskin kokonaisuuden huomioiden vähäinen.
Les Excentriques kirjoitti:On hyvä, että monet passiiviset ja vähälahjaiset voivat kokea voittamisen tunteen samaistumalla urheilijoiden saavutuksiin, ilman että tarvitsee itse onnistua muussa kuin kulutuselektroniikan päällekytkemisessä.
Ei tuo kulutuselektroniikan päällekytkentäkään aina onnistu