Tienvarsi-bingo
Re: Tienvarsi-bingo
Kouvolan ja Utin välillä on nyt seisonut ainakin neljättä päivää vihreä evasion hyytyneenä bussipysäkille nokka Uttia kohti.
Vielä näytti olevan ehjä ulkoisesti joskin nyt jo aika kovan jään alla. Keltähän lienee jäänyt siihen..
Vielä näytti olevan ehjä ulkoisesti joskin nyt jo aika kovan jään alla. Keltähän lienee jäänyt siihen..
C5 HDi, XM Turbo C.T. Automaagi -94
Mun on hdi xanttu seissyt piha"tien" poskessa kohta 2 viikkoo, ei perkeles ole tolppapaikkaa. Huomenna olisi tarkoitus päräyttää käyntiin kun hieman lauhtuu, jos lähtee 
mister kirjoitti:Mun on hdi xanttu seissyt piha"tien" poskessa kohta 2 viikkoo, ei perkeles ole tolppapaikkaa. Huomenna olisi tarkoitus päräyttää käyntiin kun hieman lauhtuu, jos lähtee
Voi olla akku jo vähän "talviunilla"
GS Pallas -79
XM 2.0i Break -92
XM V6 Aut. -91
Xantia 2.0i Berline VSX Aut. -94
(Naisen) C3 1.4HDi -04
(Varalla) Saxo 1.4i -96
(Varaosa) XM TCT Break Aut. -98
XM 2.0i Break -92
XM V6 Aut. -91
Xantia 2.0i Berline VSX Aut. -94
(Naisen) C3 1.4HDi -04
(Varalla) Saxo 1.4i -96
(Varaosa) XM TCT Break Aut. -98
Aake kirjoitti:mister kirjoitti:Mun on hdi xanttu seissyt piha"tien" poskessa kohta 2 viikkoo, ei perkeles ole tolppapaikkaa. Huomenna olisi tarkoitus päräyttää käyntiin kun hieman lauhtuu, jos lähtee
Voi olla akku jo vähän "talviunilla"
Joo, jos olis tiennyt että 2vk on kovia pakkasia niin olisin ottanu akun sisälle, jos jos.....
Eilen -18 kotipihassa ja starttasin Geesukoneen tulille ja vaihdoin talvirenkaat alle
Hyvin lähti, vaikka on ollut käyttämättä syyskuusta lähtien. Tänään pitäisi höpistä lämpimikseen kabiinissa ja täräyttää keskiseen suameen. 
Berlingo 1.9D -04, Xantia V6 Break -00, Xantia 1.8 16v Exclusive Break -00, Xsara 1.6i -00, GS Pallas -77, 2cv6 AK??? -76, 2cv-Super -71, 2cv6 -77, Dyane Super -73, Dyane -68
mister kirjoitti:Mun on hdi xanttu seissyt piha"tien" poskessa kohta 2 viikkoo, ei perkeles ole tolppapaikkaa. Huomenna olisi tarkoitus päräyttää käyntiin kun hieman lauhtuu, jos lähtee
OOO
Tästä etelä-suomen uusavuttomuudesta oli puhetta
http://metro.fi/paakaupunkiseutu/uutise ... si_news_p2
http://metro.fi/paakaupunkiseutu/uutise ... si_news_p2
Berlingo 1.9D -04, Xantia V6 Break -00, Xantia 1.8 16v Exclusive Break -00, Xsara 1.6i -00, GS Pallas -77, 2cv6 AK??? -76, 2cv-Super -71, 2cv6 -77, Dyane Super -73, Dyane -68
No mut - en tuollaisesta niksistä ole ennen kuullutkaan. Hyvin tehokas kuitenkin tuntuu olevan.
Autsista. Lpr. parkkipaikka. Rouvan xantia pelti pystyssä, nesteet kutostiellä.
Keulan reijät tilkitty, flekti toiminut ei - oma vika.
Nesteet sisäät, fyllit paksiin ja kotio - ei välittömiä vaurioita.
Keulan reijät tilkitty, flekti toiminut ei - oma vika.
Nesteet sisäät, fyllit paksiin ja kotio - ei välittömiä vaurioita.