Siispä sankoin joukoin tykkäämään ja kirjoittamaan juttuja ja jakamaan citikka aiheisia kuvia
https://www.facebook.com/automobilecitroenfinlande on siis osoite.
Lemon kirjoitti:Nyt olen suurten valintojen edessä...
black_van kirjoitti:Tuskin tässä on siitä kyse että acry siirtyy naamakirjaan kokonaan. Tuo on vaan todella hyvä uudistus sillä nyt acry on reaaliaikaisessa foorumissa jossa jäsenet voi käydä ja tarvittaessa heittämässä viestiäkin sivulle ja ihmiset kohtaavat omina itsenään. Kaikki uudistukset eivät suinkaan ole aina huonoja,positiivinen ajattelu unohtuu usein
Tässäpä on muutamia syitä koottuna:^KARI^ kirjoitti:Mikä tuossa naamakirjassa nyt voisi hirvittää samoja ihmisiä, jotka kirjoittavat tänne? Mikäs syy on jos ei omalla nimellään kehtaa kavereiden kanssa vaihtaa mielipiteitä?
Vaikken Sitruunapatongin toiminnan motiiveistakaan voi täysin varma olla, uskallan epäillä että rahan ansaitseminen tietojani kauppaamalla ei ole tärkein asia.^KARI^ kirjoitti:Mikä tuossa naamakirjassa nyt voisi hirvittää samoja ihmisiä, jotka kirjoittavat tänne? Mikäs syy on jos ei omalla nimellään kehtaa kavereiden kanssa vaihtaa mielipiteitä?
black_van kirjoitti:Kaikki uudistukset eivät suinkaan ole aina huonoja,positiivinen ajattelu unohtuu usein
XM-Hannu kirjoitti:Tai sitten minun pitää mennä museoon
XM-Hannu kirjoitti:black_van kirjoitti:Kaikki uudistukset eivät suinkaan ole aina huonoja,positiivinen ajattelu unohtuu usein
Kun tulet tähän ikään, niin yllätyt: Kaikki uudistukset on huonoja.
Jotkut enemmän, jotkut vähemmän. Ainakin lukulasien läpi katsottuna
![]()
Tai sitten minun pitää mennä museoon
Cikatti kirjoitti:...Ie mut siellähän oli Yvette säätämässä lumiketjuja!!...
Les Excentriques kirjoitti:Vaikken Sitruunapatongin toiminnan motiiveistakaan voi täysin varma olla, uskallan epäillä että rahan ansaitseminen tietojani kauppaamalla ei ole tärkein asia.
XM-Hannu kirjoitti:black_van kirjoitti:Kaikki uudistukset eivät suinkaan ole aina huonoja,positiivinen ajattelu unohtuu usein
Kun tulet tähän ikään, niin yllätyt: Kaikki uudistukset on huonoja.
Jotkut enemmän, jotkut vähemmän. Ainakin lukulasien läpi katsottuna
![]()
Tai sitten minun pitää mennä museoon
jasu kirjoitti:Entäs entiset, vanhat kerhon sivut?
Tosin esim. Sm-jaoksen puolella viimeiset uutiset ovat syksyltä 2010, ihan tarpeettoman usein ei ole niitä päivitetty. Toki pitää muistaa että harrastepohjalta niitäkin sivuja on tehty/päivitetty, mutta aiempaan suht usein tehtyihin päivityksiin nähden tuossa vaiheessa meno vain näkyi hyytyneen...