kaselin kirjoitti:Itellä Omegan seamaster vuodesta 1974 "käy ja kukkuu"
Onhan perinteisesti Omega varsin laadukas laite ollut . Mutta eihän tuota käkikelloa viitsi mukanaan kuljetella.
ealab kirjoitti:Entä tällainen seinäkello. Suomalainen patentti. Yksinkertainen koneisto ja 1 germanium-transistori. On ollut käytössä v:sta -67, alkuperäinen paristo kesti 16v. Sitten muutama vuosi kaapissa, taas jo >10v seinällä, vasta toinen paristo, jonka parasta ennen-päiväys oli 2003. Sekuntiosoittimen olen itse tehnyt. Kello käy melko tarkasti.

Titaaniranneke voisi auttaa?Lemon kirjoitti:Pitäisi vaan löytää sellainen, jonka remmi ei aiheuta ihottumaa, kutinaa, punotusta, kirvelyä, nipistelyä, näppylöitä eikä muutakaan ranteeseen.
Harri126 kirjoitti:Tuollainen on jossain, en vain löydä sitä.

Tulsku kirjoitti:Kesäajasta tuli Mieleen, että tänä aamuna oli perheen kaikki Android-puhelimet ja -tabletit kauniisti kesäajassa, mutta työluurini Lumia 710 (WP 7.8) ei pettänyt vieläkään.Ilmeisesti liikaa vaadittu/toivottu/oletettu Windows-vehkeeltä vuonna 2014, että se osaisi tehdä itse moisen operaation.
Edit: Otetaanpa pahoja sanoja takaisin, olihan se tehnyt jotain! Siirtänyt oman aikavyöhykkeensä Kairoon.