Onko kellään ideoita mikä voisi olla vikana, 2.0 hdi automaatti toimii normaalisti, mutta joskus joinakin päivinä ilman mitään varoitusta se alkaa sammuilemaan aina kun esim. tulen liikennevaloihin, nostan kaasun ja auto alkaa rullaamaan, moottori vaan sammuu, ja kun käännän virta-avainta starttaa se taas ihan normaalisti ja ajon aikana ei mitään ongelmaa. taas kun tulen risteykseen ja nostan kaasun ja painelen jarrua sammuu auto. Olen huomannut että tyhjäkäynti näinä päivinä alkaa seilaamaan, se käy normaalisti, mutta aina välillä moottori hörisee ja kierrokset nousee vähän (noin 200 kierrosta), ja tasaantuu samantien. Tätä tapahtuu muutaman kerran kuukaudessa, ja se kestää aina niin kauan kun olen sinä päivänä liikenteessä, mutta seuraavana päivnä taas kun lähden aamulla ei mitään ongelmaa ole ja auto toimii kuin unelma. Mistä voisi alkaa metsästää vikaa, kun ei viittis viedä veholle että vaihtavat puoli autoa eikä vikaa löydy. Tämä sivusto on auttanut kaikkissa muissakin mun 4 eri citikan "ominaisuuksissa"
Kiitos jo etukäteen