Tuo keskustelu tosin on vanha ja jäänyt kesken eli eiköhän kaveri omansa laittanut metallikeräykseen
http://www.frenchcarforum.co.uk/forum/v ... =3&t=44703" onclick="window.open(this.href);return false;

Ei tässä asiassa tieto tuskaa lisää vaan päinvastoin vähentää sitäjasu kirjoitti:Olitkin jo löytänyt tietoa tuosta turvaventtiilistä, vaan haitanneeko lisäkuvat mitään..?
Jotain tarinointia laitteesta
Sepäs outoa. No mites ne siinä sun Xantian turvaventtiilissä on? Vai tarkoitatko tuota etu-/takapäätä?puuparta kirjoitti:Tossa sun linkkaamassa kuvassa tosin nuo lähdöt ja tulot ovat eri järjestyksessä...
Oon nyt duunissa ja muistiinpanot ovat kotona,,,r_a_n_u kirjoitti:Sepäs outoa. No mites ne siinä sun Xantian turvaventtiilissä on?puuparta kirjoitti:Tossa sun linkkaamassa kuvassa tosin nuo lähdöt ja tulot ovat eri järjestyksessä...
Ei ole päässä kuvaa Xantian takapäästä, mutta yleensä sellainen T-kappale on kuminen ja se ohut muoviputki työnnetään siihen kumiseen T-haaraan, muoviputkessa on pieni "klunssi" päässä - samaan tapaa kuin hydeputkissakin. Nuo muoviletkut tuppaavat irtoamaan niistä kumisista T-haaroista - varsinkin jos vähän muutenkin askartelee niillä seuduilla. Vähän lämpöä siihen T-haaraan ja muoviletkun työntäminen syvemmälle auttaa yleensä...puuparta kirjoitti: Siinä kurkkuletkua muistuttavassa ohuessa pillissä näkyy olevat T-haarakin tuolla eli siinäpä sitä taas ihmeteltävää riittää.
Ja tänä aamuna näytti olevan minulla samassa paikassa lätäkkö tuota vihreää jousituksen eliksiiriä. Alle kurkatessa näytti siltä, että vuoto on tuossa samassa t-kappaleessa jonka ympärille auto on rakennettupuuparta kirjoitti:Lopultakin kosla pyörillään kun ajattelin, että ottakoon vaihteeksi aurinkoa toiseenkin kylkeen. Helmikuun lopussa pelin rampauttanut hydrauliikan vuoto on fiksattu ja siinä samalla kun lähes kaikki mihin koski osoittautui
risaksi tai muuten vaan korjattavaksi, tuli vasta nyt valmista. Tai siis niin jo hetken erehdyin luulemaan,,, Huomasin nimittäin, että unelma lopultakin liemet sisällään pitävästä patongista osoittautuivat utopiaksi. Taka-apurunko pitää tipauttaa toistamiseen alas, koska nyt tiputtelee laiskasti jostain paluupuolen letkusta vasemman takarenkaan puolelta. Märkää letkua näkyykin alta päin tähyillessä, mutta mikä se siinä käärmeenpesässä on, on vaikea todeta, kun märkyys leviää ympäriinsä. Siinä kurkkuletkua muistuttavassa ohuessa pillissä näkyy olevat T-haarakin tuolla eli siinäpä sitä taas ihmeteltävää riittää. No, en mä tuon kanssa olis pääsiäisajelulle halunnutkaan. Otan jommankumman takaveto-Volvoista kun niissä on hintaansisältyvänä ominaisuutena vähävikaisuus ja toimivuus
puuparta kirjoitti:Oon nyt duunissa ja muistiinpanot ovat kotona,,,r_a_n_u kirjoitti:Sepäs outoa. No mites ne siinä sun Xantian turvaventtiilissä on?puuparta kirjoitti:Tossa sun linkkaamassa kuvassa tosin nuo lähdöt ja tulot ovat eri järjestyksessä...
Mutta oonkos mä puusilmä eli en osaa vain tilannetta visualisoida, mutta eikös vaan noissa mun linkkaamassa kuvassa ja tuossa toisessa ole järjestys eri ? Täytyy laittaa ne vielä tähän alekkain niin pystyy vertaamaan paremmin
Käytitkö takakelkan irti, vai saitko korjattua laskematta takakelkkaa?puuparta kirjoitti:Enpä tiedä miten on ylipäätään mahdollista, mutta vasemman takajousisylinterin huohotinletku se siellä takakelkan päällä oli syyllinen. Kai näissä sitten muovikin ruostuu kun keskellä letkua oli reikä. Nyt paikattu vuoto ujuttamalla päälle tiukka LHM-proof letku ja varmistamalla kiinnitys vielä kahdella pikkuklemmarilla. Nyt on (auton) peräpää lopultakin tiivis (jonkin aikaa)
Vaihdoin samalla etuovien lukkosylinterit toimiviin ja aloittelin takaluukun poikkinaisten piuhojen korjaamisen. Kai tästä kuin ihmeen kautta vielä auto tulee vaikka moneen kertaan on jo ollut loppumassa usko kesken. Onneksi nämäkään eivät kuitenkaan ole mitään uskonasioita