Mutta kun menee liikennekäytöstä poistetulla autolla luvalla katsastukseen ja saa pakit, miten siitä eteenpäin.
Saa ajaa auton pois, joko kotio, tai korjaamolle. Tämä käytäntö ei ollut silloin ihan alkuun käytössä, kun tähän uuteen systeemiin siirryttiin, mutta nyt on. Katsastuslappuu tulee merkintä alareunaan, jossa kerrotaan, että saa siirtää korjaamolle..
Samoin jos teet autolle liikennekäytöstä poiston, niin saa ajaa auton konttorilta vielä kotio, tämäkin asia muuttui tuossa jossain vaiheessa.
Sivuhuomautuksena voin kertoa asian joka oli jopa minulle yllätys, eli mulla oli liikennekäytöstä poistettu auto, jonka myin, ja ostaja ei halunnut ostaa autoa, jossa on kilvet kiinni, joten sovin kaupan niin, että minä palautan kilvet, ja tehdään autosta vain luovari (tällöin ostaja tietenkin välttyy 10,20 rekisteröintimaksulta, ja 10e minimi ajoneuvoverolta). Jooh mä itse oletin, että se kilpien palautus maksaa tietty sen 10,20, mutta kas ylläri olikin suuri, kun virkailija muutaman minuutin konetta naputeltuaan, ja muutaman leiman lyöneenä totes, että tää olis tässä, ja ei maksanut mitään

.