Hessu kirjoitti:Minua on tosin peloteltu, että työn puolesta joutuisin mahdollisesti vierailemaan (onneksi lyhytaikaisesti) ensi viikolla tuolla Tampereen pahamaineisen satamakaupunginosan tienovilla.
Ah, tuo paise Naantalin ja Kaarinan välillä
Hessu kirjoitti:Minua on tosin peloteltu, että työn puolesta joutuisin mahdollisesti vierailemaan (onneksi lyhytaikaisesti) ensi viikolla tuolla Tampereen pahamaineisen satamakaupunginosan tienovilla.
Kumpi voitti?2cvkimmo kirjoitti:2CV6 ja XM rinnakkain Tampereella Hatanpään valtatien valoristeyksessä aamukahdeksan ruuhkassa...
sitikkaporo kirjoitti:Kyllä, se olin minä: http://www.metro.fi/uutiset/a1387803954836 eli land rooveri muuttui osin savuksi![]()
Mutta olitko se sinä, joka ajeli mustalla CX:llä ohi tapahtumapaikasta, näyttelin hätäpäissäni rättäristien sormitervehdystä kun en muuta tajunnu
Visa-mies kirjoitti:Tampere on Suomen Kummeli.
Korppiloinen kirjoitti:Tänään lepäili musta CX Turbo Leppävaarassa Sellon parkkihallissa. On se epeli autoksi.
CX on kuin keski-ikäinen mies pelkät narutangat jalassa: herättää varmasti huomiota ja kääntää päät, mutta katsojien mielipiteet vaihtelevat. Joka tapauksessa vaatii kaikilta osapuolilta ymmärrystä erikoisten linjojen suhteen, humoristisen asenteen sekä tunnottomaksi ylitehostetun, mutta itsekeskittävän itsetunnon (Diravi-mentaliteetti)maasturisti kirjoitti:Korppiloinen kirjoitti:Tänään lepäili musta CX Turbo Leppävaarassa Sellon parkkihallissa. On se epeli autoksi.
Tais olla taas mun pirssi
Melko hyvin se tuntuu saavan katsekontaktia osakseen. Alkavat vissiin käymään vähiin.
Les Excentriques kirjoitti:maasturisti kirjoitti:Korppiloinen kirjoitti:Tänään lepäili musta CX Turbo Leppävaarassa Sellon parkkihallissa. On se epeli autoksi.
Tais olla taas mun pirssi
Melko hyvin se tuntuu saavan katsekontaktia osakseen. Alkavat vissiin käymään vähiin.
CX on kuin keski-ikäinen mies pelkät narutangat jalassa: herättää varmasti huomiota ja kääntää päät, mutta katsojien mielipiteet vaihtelevat. Joka tapauksessa vaatii kaikilta osapuolilta ymmärrystä erikoisten linjojen suhteen, humoristisen asenteen sekä tunnottomaksi ylitehostetun, mutta itsekeskittävän itsetunnon (Diravi-mentaliteetti)
Katsojat ovat mielestäni olleet joko kateellisia tai miettineet kuumeisesti miksi eivät olleet ensin apajilla.
Vetoan lisäksi aikakauden automuotoiluun. CX sulautuu edelleen joukkoon melko mukavasti, vertaappa aikakauden taunusta tai audi 100:sta. Auto oli DS:n tapaan UFO tullessaan markkinoille. ja miljoona kuluttajaa ei voinut olla väärässä. Suomi-turboja on käsittääkseni 6 kpl liikenteessä joten tämä on myös kulttuuriteko.
maasturisti kirjoitti:Suomi-turboja on käsittääkseni 6 kpl liikenteessä joten tämä on myös kulttuuriteko.
Juuso kirjoitti:maasturisti kirjoitti:Suomi-turboja on käsittääkseni 6 kpl liikenteessä joten tämä on myös kulttuuriteko.
Mitä ihmettä, mistä tuo tieto on peräisin? Minä pystyn heti omin sormin laskemaan seitsemän tuntemaani, rekisterissä ja liikenteessä olevaa turboa. Eivätkä varmasti ole siinä Suomen kaikki! Vai onko niistäkin sitten puolet suomalaiskansallisia korinvaihtoluomuksia, jotka eivät rekisteritietojen mukaan turboja olekaan?
Bumper kirjoitti:Bongattu punainen ZX:n keula (a-pilarin kohdalta laikattu) trailerilla, vetoautona oli Jumpperi. Onko Lemon silponut MK:n?
Kami kirjoitti:...eihän mua massaan uppoavan hopean harmaan Pösön ratista tunnista. Tarttis hankkia joku massasta erottuva kulkuneuvo...