svc kirjoitti:Ei välttämättä. Minulla 2.0 16V Xantia -99 ilmastoinnilla ja 90A laturi.
Uudesta?
svc kirjoitti:Ei välttämättä. Minulla 2.0 16V Xantia -99 ilmastoinnilla ja 90A laturi.
90A laturi siellä on ja näin lukee myös service.citroen.com löytyvissä spekseissä.r_a_n_u kirjoitti:svc kirjoitti:Ei välttämättä. Minulla 2.0 16V Xantia -99 ilmastoinnilla ja 90A laturi.
Uudesta?
svc kirjoitti:Ei välttämättä. Minulla 2.0 16V Xantia -99 ilmastoinnilla ja 90A laturi.dnapekko kirjoitti:Niin, ja kun autossa on ilmastointi, taitaa olla 150-amppeerinen värkki.
Eipä todellakaan kannata enää käyttöauton laturia alkaa itse korjaamaan jos tehdaskorjatun saa tuohon hintaan. Tehdaskorjatulla on kuitenkin jonkinlainen takuukin.dnapekko kirjoitti:Nyt on tehdaskorjattu startti paikoillaan, maksoi kokonaiset 58 Euroa, en sitten viitsinyt alkaa entistä tekohengittämään, on tuo vaihto senverran työläs operaatio.
svc kirjoitti:Eipä todellakaan kannata enää käyttöauton laturia alkaa itse korjaamaan jos tehdaskorjatun saa tuohon hintaan. Tehdaskorjatulla on kuitenkin jonkinlainen takuukin.dnapekko kirjoitti:Nyt on tehdaskorjattu startti paikoillaan, maksoi kokonaiset 58 Euroa, en sitten viitsinyt alkaa entistä tekohengittämään, on tuo vaihto senverran työläs operaatio.
Harrasteauton kohdalla tilanne voi olla toinen. Harrasteauton korjaamisen tarkoitushan on tuottaa onnistumisen elämyksiä. Osasinpas tämänkin...