Kellä muulla on vastaavaa kalustoa?
Laittakaas huviksenne tänne millaista exoottisempaa Xantia kalustoa teillä on tallissa. Activat, TCT:t ja mitä kaikkea niitä nyt onkaan.
Ehkäpä saisimme aikaan jotain ryhmäterapiaa

Ei tullut vielä vainaa ja exän elämäkin ilmeisesti helpottui Xantian poistuttua. Maksoin varmaan liikaa, kun kuitenkin useamman satasen, mutta olihan sen ylläpitoon kuittien mukaan ihan **tusti rahaa palanut. Se on siis täällä, odottaen uutta elämää, ehkä itsenään tai vähintäänkin osittaisreinkarnaation muodossa. Ajamalla tuli kotiin, mutta ilmeisesti purku-uhka käynnisti sisäisen itsetuhomekanismin, jonka vaikutukset eivät täysin ole vielä selvinneet.Tane N. kirjoitti:Mulla oli -99 V6 Exclusive. Pesäerossa jäi exälle. Parissa vuodessa siitä tuli vainaa. Meni kyllä täällä jollekin ehkä satasella. Toivottavasti heräs henkiin.
Harri126 kirjoitti:Mä haluun liittyy tähän jengiin Breakilla jossain vaiheessa.
Juuso kirjoitti:Harri126 kirjoitti:Mä haluun liittyy tähän jengiin Breakilla jossain vaiheessa.
Mulla olis tallessa vaihteistovikainen Break - vähän ruostevaurioinen takalokarin kaarista, mutta ei missään tapauksessa paalikypsä. Toimiva varatekniikka varattuna pihalla olevassa Berline-mallissa, mutta vielä irrottamatta. Voisin luopua kohtuullista korvausta vastaan. Itse tuskin tulee enää tuohon juuri satsattua, kun on toimivakin käytössä.
Harri126 kirjoitti:Juuso kirjoitti:Harri126 kirjoitti:Mä haluun liittyy tähän jengiin Breakilla jossain vaiheessa.
Mulla olis tallessa vaihteistovikainen Break - vähän ruostevaurioinen takalokarin kaarista, mutta ei missään tapauksessa paalikypsä. Toimiva varatekniikka varattuna pihalla olevassa Berline-mallissa, mutta vielä irrottamatta. Voisin luopua kohtuullista korvausta vastaan. Itse tuskin tulee enää tuohon juuri satsattua, kun on toimivakin käytössä.
Tämä siis V6?
Ja just ostin "tavallisen".