Huikko kirjoitti:Cactuksessa on suurempi tavaratila kuin Volvon V40:ssä. 358 litraa vs. 335 litraa. V40:stä olen nähnyt tunkevan useamman ihmisen perheen kauppaan ja takaisin. Ihmiset ostavat liian isoja autoja todellisiin tarpeisiin nähden. Jos kolme kertaa vuodessa tila ei riitä, niin sitä varren voi olla kadun varressa farkkuxantia. Turha maksaa uudessa siitä tilasta jota ei tarvitse. Tähän olen itse syyllistynyt jo vuosia.
Volvot nyt on ihan käsittämättömän pieniä,puhumattakaan v40.stä. Nyt kun on tullut ajettua jonkun verran s60.llä niin aika pieni sisätiloiltaan kyseinen malli eikä v70 sen suuremmalta tunnu sisätiloiltaan,ainoa tietysti tavaratila on kohtuullinen. Massahan noissa on kohtuu iso ja näin ollen todella jämäköitä maantiellä. D5 konetta täytyy kyllä kehua, ei tartte polkea jotta auton saa liikkeelle ja kulutuskin pysyy kurissa vahvalla koneella.
Tuon tarveasian voisi hieman kyseenalaistaa sillä isompi auto on parempi maantiellä katsoipa sitä mitenpäin vaan, kevyt on aina kevyt ja se kostautuu kyllä isommissa nopeuksissa joten vaikkei sitä tilaa tarvitse mutta jokainen tarvitsee matkustusmukavuutta ja jämäkkyyttä pitemmillä taipaleilla