Bx:n mittaristoista
Bx:n mittaristoista
Tervehdys,
Tulipa hankittua 2 bx:ää, toinen ajoon toinen osiksi. Varaosa-autosta löytyi bx:n mittaristoja, 1 kpl ilmeisesti pre facelift ja toinen jossa on 7 pyöreää mittaria ja julmetun monta pientä merkkivaloa.
Koetin netistä haeskella tietoa tuosta jälkimmäisestä mutta laihoin tuloksin. Muutama kuva löytyi, mutta osaisiko joku kertoa tarkemmin missä malleissa ja millä aikakaudella tuota mittaristoa oli tarjolla?
Mikko
Tulipa hankittua 2 bx:ää, toinen ajoon toinen osiksi. Varaosa-autosta löytyi bx:n mittaristoja, 1 kpl ilmeisesti pre facelift ja toinen jossa on 7 pyöreää mittaria ja julmetun monta pientä merkkivaloa.
Koetin netistä haeskella tietoa tuosta jälkimmäisestä mutta laihoin tuloksin. Muutama kuva löytyi, mutta osaisiko joku kertoa tarkemmin missä malleissa ja millä aikakaudella tuota mittaristoa oli tarjolla?
Mikko
Re: Bx:n mittaristoista

Ei varmaankaan tämmöinen, vaan:

tämmöinen..?
Bx Sporttiin myynnissä ollut lisävarustemittaristo, vähän samantapainen kuin:

BX4TC:n vakiomittaristo...
Jos tuollainen viimeinen, niin kovasti yllättynyt olen. Keskimmäistä vaihtoehtoa veikkaisin. Yksi sellainen itsellänikin joskus oli, kunnes menin sen myymään. Mikäli et kovin kamalasti sitä halua, niin varovaisen kiinnostunut (jälleen) sellaisesta voisin ehkä olla...
Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2
Series -LantikanPätkä
Series -LantikanPätkä
Kyllä se oli ihan serie1 bexuihin yleisesti, myös diesel malleihin.
Ongelma on lähinnä löytää sopivat anturit mittareille. Tosin eikai se nyt mikään ongelma ole, kun minulla on nuo anturit
Niin pitäs löytyä, ainakin vastaavat suhtkoht helposti?
Ongelma on lähinnä löytää sopivat anturit mittareille. Tosin eikai se nyt mikään ongelma ole, kun minulla on nuo anturit
Kiitos nopeasta vastauksesta,
Olet oikeassa, juurikin tuo keskimmäinen hopealla pohjalla.
Ei mulla sille kyllä varmaan mitään käyttöä ole. Ei taida mun 1.6 kaasarista löytyä edes antureita kaikkiin valoihin
Mikko
Olet oikeassa, juurikin tuo keskimmäinen hopealla pohjalla.
Ei mulla sille kyllä varmaan mitään käyttöä ole. Ei taida mun 1.6 kaasarista löytyä edes antureita kaikkiin valoihin
Mikko

Tuossa hyllystä nappasin kuvan.
Ihan vain uteliaisuuttani kysyn, mikä on hinta toiveesi moisesta?
Oho, eikös tuo ole ultraharvonainen suomessa? Hintakin jotain yhden bx:n verran 
GS break 1015 Convertisseur 1972 Jaune Primevere
CX25TRI break serie1 1985 Bleu Romantique
C6 3.0HDi exclusive 2010 Gris Thorium
MB C43 AMG Touring 2017
Volvo Amazon P220 Herrgårdsvagn 1969
MB C43 AMG Touring 2017
En osaa kyllä moiselle mitään hinta-arviota antaa, ehkä teillä on parempi käsitys asiasta.
4-v poikani oli kovin mieltynyt siihen et ei sitä ihan millään vitosella viitsi laittaa kiertoon.
Mut jos jollain on tarvetta moiselle niin eiköhän hinnasta päästä sopuun
Mikko
4-v poikani oli kovin mieltynyt siihen et ei sitä ihan millään vitosella viitsi laittaa kiertoon.
Mut jos jollain on tarvetta moiselle niin eiköhän hinnasta päästä sopuun
Mikko
Pidä ajantasalla, montako tarjousta tulee yksityisviestillä ja minkä suuruisia ne on 
- Putkimies22
Arvokas kampe tosiaan ja todella harvinainen! Minkälaisessa autossa tuo on ollut kiinni?
Volvo V70 D4 -15 A
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun)
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00
Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
http://www.bxclub.co.uk/forum/viewtopic ... er#p234232
En tiedä toimiiko linkki mutta aikoinaan uutena on maksanut 1950frangia. Kysyntää varmasti olisi jopa ulkomaita myöten?
En tiedä toimiiko linkki mutta aikoinaan uutena on maksanut 1950frangia. Kysyntää varmasti olisi jopa ulkomaita myöten?
GS break 1015 Convertisseur 1972 Jaune Primevere
MB C43 AMG Touring 2017
MB C43 AMG Touring 2017
Jos moinen tuli jonkun varaosa-auton mukana niin myyjä ei kyllä tiennyt mitä myi, saatat hämmästyä moisen arvosta, tai tässähän voisi toteuttaa tätä muutaman "harrastajan" periaatetta että ennemmin paaliin kuin halvalla oikealle harrastajalle 
Kunniajäsen
BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
Ai ai kun olis toikin mennyt romuauton lavalle beksin kyydissä... 
Dee Schneider ja Tepsu
Hienot mittaristot! Hyvin sporttisia/kuin hävittäjälentokoneesta.
Tuo 4TC:n mittaristo on ihan sama, se vain on ylösalaisin ja kellon tilalla on ahtopainemittari 
Ja muutama pykälä enemmän skaalaa nopeusmittarissa. Äh, onhan siinä uudelleen sijoitteluakin
Ja muutama pykälä enemmän skaalaa nopeusmittarissa. Äh, onhan siinä uudelleen sijoitteluakin
Kyllä antureita saa irtotavaranakin vielä. Minullakin oli joskus lisämittarifetissi ja olen noita haalinut irrallisina laatikoihin. Veglian mittareiden antureissa on tosi monessa samat ohmiarvot kuin bilteman halvoissa pyöreissä mittareissa. Olen niitä käyttänyt monesti ja näyttää ihan riittävän oikein.
Tuosta mittaristosta saa ebayssa vähintään satasen, todennäköisesti enemmän. Älä hukkaa halvalla!
Tuosta mittaristosta saa ebayssa vähintään satasen, todennäköisesti enemmän. Älä hukkaa halvalla!
DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
eBayssa myydään noita mittareita 100€/kpl! Toki hajontaa on, sanotaan 60-150€/kpl
Pohjista voi saada myös satkun
Niitä on siellä kaupan tuohon hintaan. Eri asia.Esa66 kirjoitti:eBayssa myydään noita mittareita 100€/kpl! Toki hajontaa on, sanotaan 60-150€/kpl
DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Olen toistakymmentä vuotta ollut eBayssa ja todennäköisesti ainoa Suomalainen, joka on sekä myynyt ja ostanut moisen mittariston, kenellä on edelleen moinen mittaristo
ja tasan ainoa, kenellä on myös asennus-sarja siihen, uusi semmoinen/kera uuden mittariston?
Voin toki olla väärässäkin
Voin toki olla väärässäkin
Ja Suomessa siitä ei kukaan maksa edes 2-300e, tosin ei maksa kovasti yli sen kukaan Ebayssäkään, koska ei tuo BX:n mittaristo ole niin kovin kallis, mutta 400e saattaa saada jos sopivan hörhö ostaja osuu kohdalle.....
Mä voin tarjota sen 100e, ihan vaan varaosiksi, mutta joku beksi mies varmaankin on valmis maksamaan enemmän kokonaisuudesta
.
Mä voin tarjota sen 100e, ihan vaan varaosiksi, mutta joku beksi mies varmaankin on valmis maksamaan enemmän kokonaisuudesta
300€ NOS ja käytetty sitten vähemmän, satkun ja parin välillä, Suomessa .
Tuosta ei sovi mulle mittaristoon kuin 3 tai ehkä 4 mittaria, mut tosiaan sen satkun olen valmis maksamaan niistä, ehkä sopivista 3-4 varaosamittarista? En yhtään sen enempää 
- Putkimies22
120e tarjottu 
Volvo V70 D4 -15 A
Tää joutaa nyt myyntiin. Ilmoitus löytyy tuolta myyntipalstalta. Kiitos kaikille vastanneille