Tässä viime ajat ollut hieman synkkää tämän syksyn johdosta (sairastuin uudelleen melanoomaan syksyllä kontrollien mukaan ja taas on leikkailtu "tavaraa" selästä pois). Onneksi nämä hoitomenetelmät ovat kehittyneet ja voidaan hoitaa entistä paremmin ja tarkemmin.
Silti sanon vain hiljaa todeten, että TYKS:in syöpäosasto on kyllä kuoleman esikartano, tuolla olen röntgenissä ja muuten tavannut ihmisiä, jotka sitten purskahtavat itkuun ihan tuiki heille tuntemattomalle omaa juttuaan kertoessaan ja itse leikin "tyhmää ja kovaa skapparia" ja yritän peitellä omia kyyneliä, vaikka niin pahaa tekee sisältä ja sattuu kun kuuntelee muiden juttuja...
No, mä olen ilmeisesti oman melanoomani kanssa selviämässä tässä kenties, vähän oikeaa keuhkoa lähti ja selässä on kunnon "taisteluvahingot", kun on viety sairasta kudosta luomien ympäriltä.
En halua kenenkään fiilistä pilata, haluan vain sanoa, että jos Teillä joskus työkaveri sairastuu, niin muistakaa ihmeessä toista, ei kuten mulla syyttäjänvirastossa, että nuoremmat virkaantunkijat nimen kuullessaan toteavat "ai, eks sä olekkaan syöpään kuollu?".
Pahoittelen omia aiempia hyvin sekavia juttujani tässä syksyllä, kun kysyttiin esim. mitä Sitikkalaiset tekevät työkseen, niin halusin kertoa (valitettavasti) oman elämäntarinani, kun oikeasti luulin tuolloin menehtyväni lähiaikoina.
SIKSI OLEN VELKAA KAIKILLE SITRUUNISTEILLE ISON ANTEEKSIPYYNNÖN - pönttö/dille ex-skappari Pansiosta ei kuollutkaan vielä...
Toivon mukaan vauvan askelin tästä eteenpäin, oma tulevaisuus on epäselvä ja aikataulut, mutta kotiin ja talliin on mieli kova, - kyllä sitä pitää jotain ranskatarta illalla vähän rassata ja säätää, että saa ainakin emännän mustasukkaiseksi.
Kiitos ja kummarrus, sekä anteeksi kaikille. Jatkossa olen äänessä vain Sitikka-asioissa.
Kaksi Sitikkaa ja kaksi Pösöä, myös pari takatuupparivolvoa.
"Viherkommarit muuttavat Suomen yksityisautoilun pohjois-Koreaksi, ajattele, ketä äänestät"!