Joo, näköjään lippiksen maks koko on 54 ja mun hydrokefaali on kokoa 61... Kyllä, vanne kiristi päätä tuossakin kuvassa ja tais olla takaa remmi kokonaan auki.
Kuten Tane sanoo... en kyllä käsitä kovinkaan missään olosuhteissa että eskarilainen hiihtelee yksin kotiinsa. naapurin eskarilainen sai just edellispnä kupoliinsa idean kun illalla nukkumaan piti mennä, hän sanoi lähtevänsä jollekin Riitalle yökylään... Kohta vaari tuli kyselemään onko "Tumppia" näkynyt. Ei ollut...
5 min kuluttua tämä 6 v sälli löytyi yksinään kävelemästä 2 km kotoa, vanhan valtatien laidasta. Ohikulkeva ratsastuskoululainen oli tunnistanut "Tumpin" ...niin, pojalla ei ole edes selkeää ADHD-käytöstä havaittavissa vaan hyvinkin rauhallinen ja fiksu mutta kun välähtää niin loput voi vain arvata.
Mun kylällä kouluunkin on vain 2 km mutta, poliisin tulkitsemana reitti on niin vaarallinen että koulukyyti on tarjolla 6-luokkaan asti.
Seuraavaksi varmaan tulee taas näitä, "ei perkele, minä hiihdin kouluun kesät talvet 16 kilometriä ja mennen tullen oli ylämäki"

Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.