C5 vm 2003 oikean vetoakselin suojuskumi korjaus
C5 vm 2003 oikean vetoakselin suojuskumi korjaus
Mitenkäs sisemmän vetonivelen suojuskumi saadaan ehjäksi , onnistuuko suojuskumin vaihto
vetoakselia irroittamatta
vetoakselia irroittamatta
Re: C5 vm 2003 oikean vetoakselin suojuskumi korjaus
Halkastavan mallin saapi laitettua.
C5 1,8 Break -03 Peugeot Expert TD -00 Honda GL1800 -08 edesmenneet 2CV4 -72 2CV6 -82 Peugeot Satelis 500 -08
Kiitos tiedosta , olisikohan motonetissä tai varaosamaailmassa myynnissä
Biltemassa on liimattava suojuskumi ,kiinnitys nippusiteillä muropalstalla ollut keskustelua
Linkki http://murobbs.plaza.fi/autot-ja-muut-m ... akumi.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Linkki http://murobbs.plaza.fi/autot-ja-muut-m ... akumi.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Juu korjasin bilteman liimattavalla suojuskumilla ja siteenä bilteman metallinen nippuside
Olen käyttänyt ylivedettäviä kumeja. On nopea mutta joutuu irrottamaan vetarin navasta. Onkos tosta mitään kuvia kellään? Onhan tuo sairaan nopea keksintö kun ei tarvihe vetaria navasta irroittaa.
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Bilibaliteeman nettisivuilla on guva
C5 1,8 Break -03 Peugeot Expert TD -00 Honda GL1800 -08 edesmenneet 2CV4 -72 2CV6 -82 Peugeot Satelis 500 -08
Katsoppas toiCikatti kirjoitti:Olen käyttänyt ylivedettäviä kumeja. On nopea mutta joutuu irrottamaan vetarin navasta. Onkos tosta mitään kuvia kellään? Onhan tuo sairaan nopea keksintö kun ei tarvihe vetaria navasta irroittaa.
https://www.youtube.com/watch?v=En8gfRYn4rA" onclick="window.open(this.href);return false;
Tosi nopea suojuskumin korjaus Bilteman liimattava suojuskumi ja siteenä Bilteman järein muovinippuside , jonka lukitusjuntturaa mahdollisesti pitää viilalla madalluttaa 1 mm:n verran.
Aika näyttää onko liimaus ja kumi kestävä.
Aika näyttää onko liimaus ja kumi kestävä.
En suosittele noita pikaliimalla liimattavia bilteman suojakumeja,itse olen pari kertaa yrittänyt huonolla menestyksellä.Kun sitä asentaa niin yleensä siellä on vaseliinia ja muuta epäpuhtautta mukana.Erittäin vaikea saada liimattua just oikeaan kohtaan kun ei ole ohjureita.Molemmilla kerroilla on aika pian sauma auennut pikkaisen jostain poimusta,eikä tartu uudelleen kiinni.
Eiköös se kannata paikat putsata ensin ja liimata sitten se siinä ohuen akselin päällä ja vetää se sen jälkeen nivelen päälle?
Juuri näin ,ensin liimaus puhtaaseen kumiin ja lopuksi nivelen rasvaus