Olkaapa sitten tarkkoja, kun otatte käyttöön kyseistä palvelua. Jos on antanut EasyParkille virheellisen rekisterinumeron ja saa sakot siitä syystä (kuten minä), homma etenee mielenkiintoisesti. Nimittäin jos on olemassa auto, jolla on Easylle antamasi virheellinen rekkaritieto tai sitten sellaista rekisterinumeroa ei ole olemassa, päätökset ovat erilaisia. Jos rekkari on olemassa, olet siis maksanut toisen auton pysäköinnin, vaikka se toinen auto olisi huitsinnevadassa. Ja maksat sakkosi itse. Jos taas "väärää" rekkaria ei ole olemassa, saatat päästä huomautuksella. Tästä oli lakimiehen mukaan päätös olemassa.
Tuntuu mielenkiintoiselta, koska kuitenkin olen maksanut yhden auton pysäköinnin oikealla aluekoodilla. Pysäköinninvalvoja ei tietenkään saanut auton rekkaria ja Easyn tietoja täsmäämään, koska itse olin tehnyt virheen tietojen syötössä. Jään odottamaan päätöstä. Näihin kuviin, näihin tunnelmiin...

"Boss makes a dollar, I make a dime. That's why I poop on company time" (Karl Marx)