Itse laitos on C4 1.6 16v vm.2005 ja alla hieman tarinointia:
Emännä C4 päätti porsia keskelle Helsingin keskustaa ja kuinka ollakkaan itse satuin olemaan ohjastajana. Auto pysäköitiin normaalisti ja kun oli taas aika jatkaa matkaa, ei häntä enää kiinnostanut käynnistyä. Oireina tässä kohtaa oli ainakin se, että bensapumppu ei inahtanutkaan. Tapauksesta siis noin kuukauden päivät ja potilas lähti lavetilla korjaamolle, joka pienen pähkäilyn jälkeen päätyi siihen että sähköpääkeskus (olen ymmärtänyt että kyseessä BSI yksikkö?) on päättänyt päivänsä ja se aiheuttaa ongelmat.
Ilmeisemminkään tätä BSI yksikköä ei noin vaan heivatakkaan mäkeen ja laiteta uutta tilalle, ainakin näin olen keskusteluista ymmärtänyt ja korjaamokin arveli että he kyllä uuden (törkeän kalliin) palikan saisivat tilattua, mutta ei sekään vielä takaa autuutta, että auto alkaisi pelaamaan ilman asianmukaista softan sörkkimistä. Saako käytettyä palikkaa edes istutettua autoon, kun niitä kuitenkin näyttää olevan tarjolla?
Näin ollen kyselisinkin täältä viisailta, onko PK-Seudulla (auto Espoossa korjaamolla) osaajaa, joka voisi avustaa ranskattaren takaisin tienpäälle ja luonnollisesti varaosaakin kaivataan, mikäli sellainen joltain nurkista löytyisi. Tästä varmasti voidaan korvaus neuvotella.
Erittäin paljon kiitoksia neuvoista.