Sen olen päättänyt, että kun autollani tulee miljoona kilometriä täyteen, niin sitten vaihdan...
.
.
.
.
.
.
öljyt
Maple kirjoitti:Minulla paloi loppumetreillä semmoinen 8 litraa tuhannella.
Oho! Salli mun nauraa, jos vain jatkoit ajamista ja huilen kaatamista koneeseen. Tai sitten kyse oli todellakin loppumetreistä ja tuo määrä on ihan puhtaasti laskennallinen.
Täälläkin Stilo 1,6 2003. N. 90tkm. On ajotietsikkakin. Turvatyynyjä vähän joka nurkassa. Toimii, ei juo öljyä. Taka-apurungon puslat pitäisi vaihtaa. Herkkä rengasmelulle. Jarruja saanut räplätä. Näin ei olisi pitänyt autoa suunnitella. Ilmansuodatin alakautta, pohjalevy irrotettuna, ajopolttimot lokarit irrotettuna, jne. Tosin onnistuu yläkauttakin, kunhan ei hukkaa kiinnitysjousia ja se on vaikea pala. Bensankulutus Xantian luokkaa, ei vähemmän.
Maple kirjoitti:Hyvä auto ajaa.
Ajan mieluummin meidän -97 Mitsubishi Carismalla
Onkos moisessa jo väyläsähköt? Xantiassa vastaavat oireet sai aikaan, kun oli takalasinpyyhkijän rele siitä pyyhkijämoottorin vierestä hajonnut ja olikohan samalla kertaa jo luukun johdotuksiakin haitarikumien sisältä poikki.Maple kirjoitti:161225 km. Mielenkiintoista, kun auton käynnistää, alkaa takalasinpyyhin huiskia omia aikojaan ja käskemättä. Heiluu muutaman kerran ja pysähtyy. Kun taas namikasta vääntää, toimii, mutta saattaa pysähtyä mihin asentoon vaan.