Pitäisi kirjoittaa koko yö - tai ei ollenkaan.
Yritän vetää välistä.
Kaikki kolme vaimoani ovat olleet niin seks- seurusteluaktiivisia, ettei ovulaatiota ole juuri huomannut. Aina samaa mieltä miehen kanssa siinä suhteessa. Hormonikierukka tasaa lopullisesti puntit, vai pitäisikö sanoa: molempien punteissa.
Audimiehen kommentteja en ole halunnut lukea. Kekkosen termein "loiskiehuntaa", vaikkei Kekkonen fysikaalista kemiaa kenties osannutkaan.
On ihan mahdollista, että ne kommentit olisivat olleet alun perin provokatoorinen johdatus illan vapaaseen keskusteluun, eikä sanoja edes kuvitellut jonkun laittavan niitä lehteen "konsernin virallisina mielipiteinä". Olen itse toimittaja, näin voi käydä ja näin menettelemällä innokas toimittaja voi luoda itselleen gloriaa irtisanomisten aikaan.
Pitääkö puolisoiden olla samanlaisia?
Kyllä ja ei. Kaksi ihan samanlaista saattavat olla kuin yhteinen ajatus, mutta ajautua pitkässä juoksussa eroon - senhän olemme nähneet jo kerhoissamme! Rättäriporkka muistaakseni hajosi kahtia jo ennen kuin muita autokerhoja ehdittiin Suomeen perustaa? Saman- ja erilaisuudessa olisi tutkittavaa kymmenille lisensiaateille, jotta pääsevät tohtoreiksi inttämään.
Vaimo silittää paidat. Mutta jos ei ehdi, silitän itse. Syy työnjakoon on, että eukko perkele on neljä kertaa nopeampi ja paljon huolellisempi siinä hommassa. Tuona aikana minä imuroin tai laitan ruokaa - siinä olen hitusen parempi (omasta mielestään 90% autoilijoista on keskiarvoa parempia).
Vaimo ei osaa korjata sitikkaa, mutta on osoittanut huikeaa luovaa taitoa etsiessään hydepumpun korjaajaa keskellä yötä ja ennen kännyköitä.
Yleisesti ottaen kaikki jonkin aatteen miehet ovat toisaalta vaikeampia, toisaalta antavampia kuin täyteen keskinkertaisuuteen ( tiedostamattaan ?) tähtäävät miehet. Sitikka-aate on sikses mainio, ettei se vaadi juurikaan marttyyrejä tai synnyttämisen elämäntehtäväkseen valinneita iskurinaaraita.
Voisitko kuvitella, että vyöttäisimme jonkun ihan oikeasti vajaamielisen kantamaan radiolla laukaistavaa pommia lähikorjaamoon, koska siellä on huollettu myös Renault-merkkinen auto?
Mutta nuotiolla meidän hullujen kanssa on ikimuistoista istuskella. Väitän mä.
Älkää ampuko Audi-miestä. Olkaa hetki hartaasti hiljaa, ja kunnioittakaa sitä sitikka-haaremianne.