Hyvää uutta vuotta
Hyvää uutta vuotta
Tosikoille ja veitikoille, got nyt år 2016
Re: Hyvää uutta vuotta
Sitä toivoteta myös täält kaikil 
Tietty kaikille hyvää vuotta 2016 , mutta ensin citroenisteille, sitten ranskalaisfaneille ja lopuksi muille maailman immeisille.
Simcasta se alkoi.
Hyvää uutta Vuotta!! Hienoa odottaa kaikkia erityisen vaikeita juttuja, mistä pääsee kaikki asiantuntiat, ex, MINÄ taistelemaan! Tämä tärkeää, muuten ei vanhoilla äiänkäppänöillä ole muuta kuin kiikustuoli!!!
VW Phaeton W12 6.0L Q -03 - X7 -14 nokivasara.
Hyvää kuluvaa vuotta säätyyn katsomatta kaikille!
En maalaa piruja seinälle joten en lupaile, arvaile enkä toivo erityisemmin mitään alkaneelle vuodelle... enkä pidä tipatonta enkä ala kuntoilemaan... ai hitsi... just mä lupasin etten lupaile... hyvin tää ny alko...
En maalaa piruja seinälle joten en lupaile, arvaile enkä toivo erityisemmin mitään alkaneelle vuodelle... enkä pidä tipatonta enkä ala kuntoilemaan... ai hitsi... just mä lupasin etten lupaile... hyvin tää ny alko...
Ai mää vai...
1. Citroen Xsara 1.6 -05, 2. Cactus -14, 3. Chrysler GV 3.3 -04 (remontissa), 4.Citroen Xsara 1.6 -00 (remontissa), 5. XM V6 -92, 6.Saxo 1.4i -01, 7. BX 1.9 GT -85 (Proj) 8. 2 x 2CV6 ( proj) 9. Opel Kadett 1.2 -72 (Proj)
1. Citroen Xsara 1.6 -05, 2. Cactus -14, 3. Chrysler GV 3.3 -04 (remontissa), 4.Citroen Xsara 1.6 -00 (remontissa), 5. XM V6 -92, 6.Saxo 1.4i -01, 7. BX 1.9 GT -85 (Proj) 8. 2 x 2CV6 ( proj) 9. Opel Kadett 1.2 -72 (Proj)
Täälä ne kaikki tipattomat sitikan ja muitten Franska autojen tosi harrastajat kerääntyy, välillä päissään kun ellun kanat, hyvä ettei kiinni käy, toosan kautta, asiantuntioita riittää! Hieno juttu!
VW Phaeton W12 6.0L Q -03 - X7 -14 nokivasara.
Entistäkin parempaa uutta vuotta kaikille!
Minä kyllä pitäisin tipattoman vaikka koko vuoden, mutta kun tuo xm:mä ei tunnu suostuvan siihen ollenkaan...
Itsepäinen tapaus, tapojensa orja 
Minä kyllä pitäisin tipattoman vaikka koko vuoden, mutta kun tuo xm:mä ei tunnu suostuvan siihen ollenkaan...
No, tuskin kuitenkaan lopetti edellistä vuotta samoin kuin tuo miun Xm. Tyhjentämällä LHM-säiliön 150km päässä tarvittavasta varaosasta...XM-Hannu kirjoitti:Minä kyllä pitäisin tipattoman vaikka koko vuoden, mutta kun tuo xm:mä ei tunnu suostuvan siihen ollenkaan...Itsepäinen tapaus, tapojensa orja
No, tilanne on parempaan suuntaan menossa, nyt on osa jo odottamassa huomista pikkuremppaa mukavassa pikkupakkasessa pihalla...
Tuosta voisi päätellä että ainakin vuosi varmasti jatkuu parempana kuin nyt alkoi. Xm pukeilla, Skodalla pyörittelyä ja tänään vielä Avensiksen kanssa painiskelua...
Mutta joo, hyvää alkanutta, sekä tulevia vuosia muutenkin..!
Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2
Series -LantikanPätkä
Series -LantikanPätkä
Hyvää ja alleenlaskematonta Citikkavuotta kuskeille ja kyytiläisille.
Cx Heuliez-87, Tre-87, Fami-90, IE Pallas -83, Prestige -88, Id-58, DSuper-70, 4xXm, Xantia, BxGti-86
Toivotan samaa! Hyviä syitä jo kertoiltiinkin!