Ostetaan palvelu, BX siirto Espoo-Seinäjoki
Ostetaan palvelu, BX siirto Espoo-Seinäjoki
Josko joku olisi Seinäjoelle/Kemoraan tulossa, voisi hakea putkimieheltä BX:n niin tulisi tänne mulle kätevästi samalla?
Re: Ostetaan palvelu, BX siirto Espoo-Seinäjoki
Tuota noin minullehan tämä saattaisi sopia? Putkimiehelle pitäisi viedä ja hakea tavaraa, eli jos vain aikataulut saadaan passaamaan, ja minä saan kyydin Seinäjoelta, Kemoran ratailuiden kautta takaisin Espooseen?
. Tuleepi tosin melko pitkä automatka, kun pitää sieltä sitten takaisin Tampereellekkin ajaa, ja peräkärry perässä...
Minä taas ehdotan hullua ideaa, että hyppään junaan la aamuna (opiskelijakortti löytyy joten ei pitäisi kust. kysymys) ja käyn hakemassa sen beksin sinne Seinäjoelle. Putkimiehen kyydissä pääsen takas Tampereelle su joten se ei olisi ongelma. Jatketaan PM:nä jos kiinnostaa. Pääseepä ratapäiville vaikka ei ole kärkimerkki kunnossa.
Tallissa:Citroen Bx 16 valve 4wd, kesällä BMWR1250 GSA-19 käyttis: Transitcustom2.2tdci..
Alustavasti Cibx kuskaa tämän, mutta croisette pidä varasi 
Jooh ihan hyvä niin, mulla oliskin mennyt tuo kuvio vaikeamman kautta
.
Jeth kirjoitti:Alustavasti Cibx kuskaa tämän, mutta croisette pidä varasi
Varsin tylsää rata-ajelua tuo kolmostie
Tallissa:Citroen Bx 16 valve 4wd, kesällä BMWR1250 GSA-19 käyttis: Transitcustom2.2tdci..
Cibx kirjoitti:Jeth kirjoitti:Alustavasti Cibx kuskaa tämän, mutta croisette pidä varasi
Varsin tylsää rata-ajelua tuo kolmostie
Jos se korvaantuis sitte Kemorassa
Jeth kirjoitti:Alustavasti Cibx kuskaa tämän, mutta croisette pidä varasi
No niin tämä on alustavasti sovittu kotonakin. Ajellaan ihmisiksi niin ei kenenkään tarvii varoa..