Nokia-uutisia
-
C4_robotti
Nokia-uutisia
"Useiden jälleenmyyjien mukaan jopa puolet juuri myyntiin tulleista Nokian Renkaiden henkilöautojen talvirenkaista on tehty Venäjällä." Kirjoittaa Kauppalehti. No, eipä haittaa. Omassa sitikassa kun aina on Misukat alla
Ei se mitään jos venäjällä tehdään, mutta jos ne myydään suomalaisina...
"Boss makes a dollar, I make a dime. That's why I poop on company time" (Karl Marx)
- peltipolvi
Re: Nokia-uutisia
[quote="C4_robotti"] No, eipä haittaa. Omassa sitikassa kun aina on Misukat alla
...joka - Michelin siis - valmistaa (omien sivujensa mukaan) renkaita 64 eri tehtaassa 19 eri maassa...
...joka - Michelin siis - valmistaa (omien sivujensa mukaan) renkaita 64 eri tehtaassa 19 eri maassa...
Volvot V70/V50
exät: Xantia, Xsara, Xsara Picasso, C4, C5
exät: Xantia, Xsara, Xsara Picasso, C4, C5
Mulla mm. italomisukat
Sitä paitsi Nokia tekee kännyköitä, eikä niitäkään läheskään kaikkia Suomessa. Rengasliike on Nokian-niminen. Kyllä saivartelu on sitten mukavaa. 
suomesta potkitaan nokian renkailta väkee ja tehdään venäjällä. just, boikottiin koko firma
Black Van BX 1.9D -90 Megane 1.9dci -10
Nokia tekee parhaat "lepuuttajat" 
C4_robotti kirjoitti:"Useiden jälleenmyyjien mukaan jopa puolet juuri myyntiin tulleista Nokian Renkaiden henkilöautojen talvirenkaista on tehty Venäjällä." Kirjoittaa Kauppalehti. No, eipä haittaa. Omassa sitikassa kun aina on Misukat allaEi se mitään jos venäjällä tehdään, mutta jos ne myydään suomalaisina...
Mulla ainakin on Sitikassa venäläiset Misukat alla.
Citroën 2CV AZ Berline -56
-
C4_robotti
"Mulla ainakin on Sitikassa venäläiset Misukat alla." Eikö mikään ole enää pyhää
Se on ihan sama vaikka tuote tehtäisiin Ouagadougoussa kunhan se täyttää laatuvaatimukset. Mielikuvia ei vaan saisi ohjata väärään suuntaan. Oli mulla hetken turkkilainen Tojotakin (laadullisesti muuten heikko tapaus, off topiccina toteaisin).
"Boss makes a dollar, I make a dime. That's why I poop on company time" (Karl Marx)
Otsikkoon ja sisältöön liittyen vinkki: Nokia (vai mikä se amerikkalaisten eläkesäätiöiden omistama firma viralliselta nimeltään onkin..?) tekee matkapuhelimia, joiden tuotemerkki on Nokia. Nokian Renkaat tekee renkaita, joiden tuotemerkki on Nokian. Myös kumisaappaita tehdään Nokian-tuotemerkillä, tämän tuotannon omistaa Berner.

Mistä niitä saa? Ostan heti.
Aakku kirjoitti:Mulla ainakin on Sitikassa venäläiset Misukat alla.
Ducato 3.0 ComfortMatic '08
Kadjar 1.5 dCi '16
Clio TCe 90 Dynamique '13
207 1.6 16V '07
Xantia 2.0i16V Automatique Exclusive Br. '00
Xantia 2.0i16V Automatique Exclusive Bl. '00
Visa 1.4 GT '83
AX First 1.4 Diesel '93
Kadjar 1.5 dCi '16
207 1.6 16V '07
Visa 1.4 GT '83
AX First 1.4 Diesel '93
C4_robotti kirjoitti:Oli mulla hetken turkkilainen Tojotakin (laadullisesti muuten heikko tapaus, off topiccina toteaisin).
Edes turkkilaiset eivät osaa tehdä Tojotasta laadukasta
// Harrastekäyttöautoilla aikamatkaileva nörtti
# 2CV4(6) -70 & 2CV4(6) -75 & BX 19GT -85 & CX Prestige -87 & "nelejä väärämmerkkistä"
# 2CV4(6) -70 & 2CV4(6) -75 & BX 19GT -85 & CX Prestige -87 & "nelejä väärämmerkkistä"
Eki kirjoitti:Aakku kirjoitti:Mulla ainakin on Sitikassa venäläiset Misukat alla.
Renkaissa lukee Michelin X-ICE North. Made in USSR. Valmistusvuosi 2007
Renkaat ostettu Vianorilta.
Ei näissä muuta poikkeavaa ole, kuin että olivat harvinaisen tasapainoiset. Ei juuri painoja tarvittu. Pari talvea ajettu ja kuluu tasaisesti, niin kuin Misukat yleensäkin.
-
Lemon
Aakku kirjoitti:Renkaissa lukee Michelin X-ICE North. Made in USSR. Valmistusvuosi 2007
USSR:ää ei ole ollut lähes 20 vuoteen...
Lemon kirjoitti:Aakku kirjoitti:Renkaissa lukee Michelin X-ICE North. Made in USSR. Valmistusvuosi 2007
USSR:ää ei ole ollut lähes 20 vuoteen...
Huh! Piti käydä tarkistamassa.
Pelästyin oikein, jotta onko mulla lähes 20 vuotta vanhat Misukat.
Lukihan niissä sitten kumminkin "Russia", muisti petti.
Samalla vilkaisin C4 kahdet alkuperäiset Misukat. Niissä "Spain". Kaikkein vanhimmassa Misukan renkaissa sentään luki "France".
Sätkän renkulat jäi vielä katsomatta.
Kaverit myyvät renkaita työkseen, ja kuulemma suurin ero itä- ja Suominokian välillä on laadussa, venäjällä tehdyt parempia, uudemmat koneet nääs. Sitikkani alla olevat mikkeliinit taitavat olla espanjalaisia.
Autot liisarilaguna ja kaksi projektiletukkaa, MP:t 3 kpl v4-Hondia
dnapekko kirjoitti:...kuulemma suurin ero itä- ja Suominokian välillä on laadussa, venäjällä tehdyt parempia...
Siinäpä on vielä talvisotaa käyvillä änkyröillä, jotka tosin eivät olleet silloin vielä syntyneetkään, tahdistin kovilla...
Ducato 3.0 ComfortMatic '08
Kadjar 1.5 dCi '16
207 1.6 16V '07
Visa 1.4 GT '83
AX First 1.4 Diesel '93
Kadjar 1.5 dCi '16
207 1.6 16V '07
Visa 1.4 GT '83
AX First 1.4 Diesel '93
Eki kirjoitti:dnapekko kirjoitti:...kuulemma suurin ero itä- ja Suominokian välillä on laadussa, venäjällä tehdyt parempia...
Siinäpä on vielä talvisotaa käyvillä änkyröillä, jotka tosin eivät olleet silloin vielä syntyneetkään, tahdistin kovilla...
Höh...
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uu ... 9/09/25952