Sisätilanlämmitin asennus (teline maton alle)

Ajatusten virtaa
Lexa

Sisätilanlämmitin asennus (teline maton alle)

Viesti Kirjoittaja Lexa »

Moro.

Täällä oli joskus joku asentanut lämppärin maton alle tulevaan telineeseen mutta en löytänyt haulla - kuka muistaa?

Teline oli muistaakseni tehty pyöraudasta ja laitettiin maton alle, jolloin ei tarvinut tehdä ruuvinreikiä...

Nyt laittasin omaan ja vaimon pirsseihin lämppärit paikoilleen enkä raaskis ruuvailla ja kiinnostaisi miten se konstruktio oli tehty, telineen malli, lämppärin kiinnitys telineeseen jne.

Hirviä probleemi jäljellä :lol: Ikkunat ja tiivisteet oon jo sotkinut silikonilla vaikka eihän nuo ikkunat toimi taaskaan nyt kun on melekein -10 pakkasta (C5 X7) :evil: Sais suunnittelija käydä kylässä täällä pohjolassa niin sais kädestä pitäen näyttää mikä mättää...
EX - C6 2.7 HDI Exclusive vm.-07
oddjob58

Re: Sisätilanlämmitin asennus (teline maton alle)

Viesti Kirjoittaja oddjob58 »

Tälläinen Calix: http://www.calix.se/fi/tuotteet/sisaetilalaemmittimet" onclick="window.open(this.href);return false;
vv. 1968-1983 omistanut 8 rättäriä ja 1 GSA
2 Xsara farkkua
2 Xsara Picasso 1,6i 16v -07
Teuski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Teuski »

Mä olen vääntänyt sellaisen kiinnityspellin esim. Xantiaan ja Jumpyyn joka sopii hanskalokeron kannen väliin. Suuntaus siitä tuulilasin suuntaan niin lasit aukeaa paljon nopeammin kuin jalkatilasta puhaltaen.
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Pasis

Viesti Kirjoittaja Pasis »

svc

Viesti Kirjoittaja svc »

Minulla on ihan 1,5 mm alumiinipellistä väännetyt telineet C5:ssä ja Xsarassa. N. 40x20 pala taitettu puolivälistä 90 asteen kulmaan ja lämmittimen kiinnike ruuvattu siihen pystyosaan. Pitääpä napata kuva illemmalla
"Pitäähän miehellä leluja olla..."
C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
Vastaa Viestiin