retrotuner kirjoitti:Hieman tehokkaampi otsalamppu
https://www.youtube.com/watch?v=DVxLLW8FfAY
Tehokkaampiaki saa. Valostoresta esimerkiksi.
retrotuner kirjoitti:Hieman tehokkaampi otsalamppu
https://www.youtube.com/watch?v=DVxLLW8FfAY
Teuski kirjoitti:Ja varmasti parempiakin, ainakin oman kokemuksen mukaan Led Lenserit on ylihintaista kuraa...
Eeska91 kirjoitti:Teuski kirjoitti:Ja varmasti parempiakin, ainakin oman kokemuksen mukaan Led Lenserit on ylihintaista kuraa...
Oon huomannu että LedLenser on meleko lelun olonen.
Ja viimeisin hankinta on 32" ledbar
Ja kuva on aivan kauhian suhmurainenretrotuner kirjoitti:No sehän aiheutti kuhinaa, mainitsin vain että hieman tehokkaampi otsalamppu.
Kannattaa ripustaa otsaan 32 tuumainen ledbar, vittu mitä idiootteja.
Soppiiko kysyä syytä?JUKE kirjoitti:Tuli vaihdettua Cactus ,C4 Puretec 130 seen.
Aakku kirjoitti:Soppiiko kysyä syytä?JUKE kirjoitti:Tuli vaihdettua Cactus ,C4 Puretec 130 seen.
Itse olen välillä ajatellut vaihtaa C4:n Cactukseen. Menettäisinkö jotain?
OkJUKE kirjoitti:Mulla ei ole Cactuksesta kuin hyvää sanottavaa. Pidin todella mukavana, luotettavana ja pikku ruokaisena autona. Mutta tuo 130 puretec kiinnosti ja mulla ei C4 vielä ole ollut. Ja siitä oli nyt niin hyvä kampanja. Kerkesin 63 000km Cactuksesta taivaltaan.
Odyssee kirjoitti:Yamaha R5 vm.1973
XM-Hannu kirjoitti:Odyssee kirjoitti:Yamaha R5 vm.1973
Onnittelut! Minkä värinen tuo vuosimalli on? Minulla oli -72 violetti-valkoinen vuosina -76 ja 77. Tuntui tosi tykiltä Honda 125:n jälkeen. Miltäköhän nyt tuntuisi, kun viimeiksi ajamani pyörä on Buell 12 R...
Odyssee kirjoitti:Kupari/musta väritykseltään..
Ehtiväthän sen jälkeen vielä tulla RD350LC ja RD350LC2 ja niitä kai värkkäiltiin Euroopan markkinoille 90-luvun alkuun asti? Ei noita liiaksi asti kyllä näy. Yhdellä meijän kerhon kaverilla on mallisarjan isompi versio tuosta - RD500LC.XM-Hannu kirjoitti:roimasti tehokkaampi RD 350 (muistaakseni), ja sen jälkeen 2-tahtiset taisivat jo hiipua pois markkinoilta.
laakeri kirjoitti:Ehtiväthän sen jälkeen vielä tulla RD350LC ja RD350LC2 ja niitä kai värkkäiltiin Euroopan markkinoille 90-luvun alkuun asti? Ei noita liiaksi asti kyllä näy. Yhdellä meijän kerhon kaverilla on mallisarjan isompi versio tuosta - RD500LC.XM-Hannu kirjoitti:roimasti tehokkaampi RD 350 (muistaakseni), ja sen jälkeen 2-tahtiset taisivat jo hiipua pois markkinoilta.
Harri126 kirjoitti:Viimasuoja Veholta.
Hippasen otti pataan, kun joutui leikkelemään, että sai menemään paikoilleen.
Parkkitutkaa ja lämppärin töbää....