Cibx kirjoitti:Tämä saitti on mennyt vuosi vuodelta surkeampaan suuntaan valitettavasti. Ei tule kyllä enää seurattua. Joken tuntenut 20 vuotta ja homma on pelittänyt. Aamen.
Jaa-a. Itse olen ollut patongin kirjoilla yli 15 vuotta ja minusta pienine vuotuisine vaihteluineen Sitruunapatongin henki on säilynyt samanlaisena kuin silloin alussa, vapaamielisenä ja aiheiltaan rönsyilevänä mutta pääosin kohteliaana. Tämän foorumin poikkeuksellinen vahvuus on se että voi keskustella autoihin suoraan liittymättömistä yleisistä, kontroversiaalisista asioista kuitenkin varsin kiihkottomasti. Samalla useilla foorumin jäsenille on maailmankatsomuksellista näkemystä ja kokemusta jota on turha toivoa suoli24-kaltaisilla ryönäsivuilla. Lyhyesti sanottuna, täällä saa kiinnostavia vastanäkemyksiä lähes mihin tahansa omaan aloitukseensa.
Mielenkiintoisinta Sitruunapatongissa on se, että tänne on kerääntynyt joukko ihmisiä jotka ovat hyvinkin eri mieltä monista eri asioista mutta silti voivat keskustella niistä, eli tämä ei ole tyypillinen tämän päivän foorumi jossa vallitsee konsensus ja toisinajattelijat savustetaan ulos. Yhdistävä tekijä - monesti lähes ainoa yhdistävä tekijä - on mielenkiinto Citroen-merkkisiä kulkineita kohtaan.
Hauskinta on että henkilöt jotka ovat jo kertaan pariin kertoneet lähtevänsä täältä "lopullisesti" sinne toiselle sivustolle tms, esiintyvät kuitenkin taas parin kuukauden päästä uudestaan foorumilla. Jokin tänne vetää...
Ihmisille jotka haluavat keskustella pelkästään Picasson pakoputkista on oma sivustonsa, joka on moderoitukin eri tavalla. Se varmasti täyttää oman tehtävänsä hyvin, miksi tarvittaisiin kaksi samanlaista.
------
Tästä ketjusta erikseen sanon, että aloitus on otsikoitu makuuni turhan rohkeasti. Ehkä painavampaa rötöstelyä saisi olla huoltoliikkeen puolelta suoritettuna että tällainen otsikko ansaittaisiin. Olen itsekin joskus kauan sitten Storckin kanssa asioinut eikä ollut ongelmia.
Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.