Kummallista että tämä hintakeskustelu henkilöityy nyt minuun näin vahvasti. Samoja ilmoituksia kai tässä kaikki selataan.
Ei muuta kuin linkkiä vain myynti-ilmoituksiin joissa myydään edes jotenkin kunnossa olevia C6 bensa-exclusiveja halvemmalla. Just tarkistin autoscoutin niin euroopasta kuin sveitsistä, yhteensä bensa-malleja myynnissä alle 20, saksassa ei yhtään.
Halvin näyttää olevan Puolassa 325.000 ajettu, kuusi tonnia maksaa. Sinne vaan katsomaan vuotavatko etutolpat, narisevatko ne vaikeat sisimmät puslat, onko CSS säädöissään ja toimiiko keskikonsolin propelli...
Jokunen 300.000 ajettu löytyy hintahaarukkaan 8950-10000, 200.000km pintaan ja alle hinnat ovat yli 11.000 euroa.
Yleisestikin, millä hinnalla jonkun auton saa ja mihin hintaan niitä ostettaisiin "heti" ovat tietysti eri asioita. Hyvä DS maksaa 25.000 mutta kuka patonkilainen sellaisen heti ostaa. En minä.
Samaten en ostaisi 13.000 eurolla 200.000 ajettua bensa-kuutosta. Se ei tarkoita että niitä halvemmalla saisi.
Itse tässä vaiheessa enemmänkin hämmästelen tuota bensa-C6:sten ilmoituksissa tapahtunutta hintapomppausta. Näitä oli liettuassa ja puolassa viidellä tonnilla HYVÄKUNTOISINA pilvin pimein pari vuotta sitten. Kaarle osti Virosta kymppitonnilla noin 100.000 ajetun valkonahkan joku vuosi sitten, ja silloin pidin sitä kalliina.
Kaikilla minun saatavissa olevillani mittareilla tuo toisessa ketjussa arvioimani "kunnossa olevan ja siedettävillä kilometreillä varustetun" bensa-C6:n hinta 10.000 eur plus miinus näyttäisi pitävän paikkansa. Jos vastakkaista todistusaineistoa löytyy niin eikai siinä tarvi puhua mistään minun pakkomielteestäni tai tarjoutua niitä tuomaan pihaan, ei muuta kuin ilmoituslinkki tähän niin siitähän se nähdään nyt alkuun.
EDIT:
Tässä olisi nopea hakukohde jollekin jos ei olisi jo "rezerwacja". Hankalahkosti lokasuojan ja oven kulmaan kolaroitu 100.000 ajettu, viisi tonnia:
https://www.otomoto.pl/oferta/citroen-c ... yJIJT.html
Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.