"The Bastard -Serious outdoor cooking" , sanoo mainos.
Bastard!
-
C4_robotti
Bastard!
Hobby Hall myy Bastard-merkkistä grilliä. Onko nimellä joku muukin merkitys kuin...? Toisaalta, ei nimi grilliä pahenna 
"Boss makes a dollar, I make a dime. That's why I poop on company time" (Karl Marx)
Re: Bastard!
Vähän aihetta sivuten. Grillauskeskusteluissa mielestäni itse grilli saa liiaksi huomiota. Ruokahan ei tiedä millä sitä valmistetaan. Itse tykkään grillata puulla avotulella. Käytössä on kuvassa näkyvä Bilteman vajaan 70€ grilli ja hyvää tulee. Mm. sämpylöitä olen tuolla paistanut. Puulla grillaaminen ei ole kiireisen kaasumiehen hommaa, mutta jos äkkiä pitää evästä saada niin onhan mulla mikro
.
- Liitteet
-
- DSC_0086_zps72xo5rnj_edit_1428779857112_20170408175947685.jpg (94.47 KiB) Katsottu 4121 kertaa
Liekö tuo Bastard vastine Luciferille, markkinointi-ihmisten aivoitukset ovat moninaiset.
Kolmisen vuotta sitten hain Starkista Landmann Dorado hiiligrillin. Hyvä on, ja tarpeeksi iso hiiligrilliksi. Kaasu ei oikein henkilökohtaisesti viehätä noissa hommissa.
Kolmisen vuotta sitten hain Starkista Landmann Dorado hiiligrillin. Hyvä on, ja tarpeeksi iso hiiligrilliksi. Kaasu ei oikein henkilökohtaisesti viehätä noissa hommissa.
- sitikkaporo
Ja onkohan samaa sarjaa pölynimuri, merkiltään Dirt Devil...
C4 e-HDi 115 Premium ETG6 -15, Dyane -68 (ikurojekti), Mitsu Outlander PHEV 2016
Ei ne tavaroiden nimet aina mene nappiin, vein joskus kaverille viemisiksi Home Alone -merkkistä käsivoidetta ja nessupaketin 
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-