XM:n ulkonäkö
Re: XM:n ulkonäkö
Minun mielestäni Xm:n ulkonäkö on hieno. Se tosiaan kuin avaruusalus pyörillä kuten joku tässä jo mainitsi. Ja Y3 on se ulkonäöllisesti parempi. Itselläni on Y4 farmari mutta aion virittää siihen Y3 kojelaudan kun jostain löydän. Y3:n ovipahvit ja penkit siinä jo onkin, ja saamarin epäsiisti Y3 maskikin siihen on laitettu peurakolarin seurauksena. Mutta juurikin tuollainen yhdistelmä, Y4 Y3:n ulkonäöllä on se mitä haluankin. Ainut miinus on farkkumallin peräpää. Takaa katsottuna se ei ole ollenkaan sitikkamainen kun taas berlinen perä on upeannäköinen.
Nahkapenkkien lämmitys vaan pitäisi saada toimimaan.
Yhteenvetona voisi sanoa että Xm on sitikkaa puhtaimmillaan, poislukien farkun peräpeilin muotoilu.
Nahkapenkkien lämmitys vaan pitäisi saada toimimaan.
Yhteenvetona voisi sanoa että Xm on sitikkaa puhtaimmillaan, poislukien farkun peräpeilin muotoilu.
-07 C4 Picasso
-04 Xsara Picasso "Moottorimuna"
Ex:
-02 C5 Break 2.0
-02 Xsara Picasso 2.0 HDI
-92 XM V6 Break
-96 XM 2,5 td Break
-89 XM 2.0i Berline
-00 Xantia Break Exclusive
-98 Xantia Break Business
-04 Xsara Picasso "Moottorimuna"
Ex:
-02 C5 Break 2.0
-02 Xsara Picasso 2.0 HDI
-92 XM V6 Break
-96 XM 2,5 td Break
-89 XM 2.0i Berline
-00 Xantia Break Exclusive
-98 Xantia Break Business
ouioui. ompa hieno, niin onkos tuossa sitä lintulautaa tuolla takana??
-
einomiesporkkakoski
Esa66 kirjoitti:
ouioui
Hwouuw! Mitkä koristekapselit!!! Tuossa on Citroenismia kerrakseen. Suosionosoitukseni sinulle ja autollesi.
Tästähän voikin kehkeytyä ihan uusi suuntaus. Y4:n koppaan ja tekniikkaan Y3:n kojalauta ja sisustus. Todella upeaa.
Kuva on ranskalaiselta foorumilta ja minun mielestä näyttää ilman spoileria hyvältä.Ja tosiaan hienot nuo pölykapselit 
Sääli vaan, että tuossa kuvan XM:ssä näyttää jousitus olevan rikki 
// Harrastekäyttöautoilla aikamatkaileva nörtti
# 2CV4(6) -70 & 2CV4(6) -75 & BX 19GT -85 & CX Prestige -87 & "nelejä väärämmerkkistä"
# 2CV4(6) -70 & 2CV4(6) -75 & BX 19GT -85 & CX Prestige -87 & "nelejä väärämmerkkistä"
Hienot kalupöpselit mutta ei tuo kuva kyllä mitään kerro miltä se näyttää ilman linnunpaskalautaa.
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
niko kirjoitti:Sääli vaan, että tuossa kuvan XM:ssä näyttää jousitus olevan rikki
Eikö se kuvasta XM:n normiolotilaa siis hyvinkin realistisesti?
C6 3.0 HDi ('09), C5 2.0 HDi Break ('05), CX 20 Pallas ('83)
Tulsku kirjoitti:Eikö se kuvasta XM:n normiolotilaa siis hyvinkin realistisesti?
Ei.
// Harrastekäyttöautoilla aikamatkaileva nörtti
niko kirjoitti:Tulsku kirjoitti:Eikö se kuvasta XM:n normiolotilaa siis hyvinkin realistisesti?
Ei.
Aijaa, olen sitten ymmärtänyt esim. nämä Hydractive-ongelmat ilmeisesti väärin, pahoitteluni.
- Sitikkapuoskari
- Viesti:
niko kirjoitti:Tulsku kirjoitti:Eikö se kuvasta XM:n normiolotilaa siis hyvinkin realistisesti?
Ei.
Ei ainakaan mun XM:n
-
einomiesporkkakoski
Ei tuo jousitus ole rikki; se on poseerausta varten "low rider" -asennossa. 
Sitikkapuoskari kirjoitti:Ei ainakaan mun XM:n
Poikkeus vahvistaa jne.