Se minkä näin taisi olla kullan värinen.SaaraJaKeksa kirjoitti:Tämä Saara on Blondi ....meinaan jos nähtySaaraJaKeksa kirjoitti:Kannatetaan... Merkki tapaamista???
Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
Re: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
MB W204 -11, Peugeot 106 gti -98, Fiat Ducato -05, Tunturi Super Sport -83
Jasun tietotaidon tuntien riittää, että avaat konepellin ja Jasu osoittaa sormella ja lausuu "tuossa on vika"SaaraJaKeksa kirjoitti:Kannatetaan... Merkki tapaamista
-
SaaraJaKeksa
No hemmetti....Ei kun osoittelemaan...jos sillä pulma ratkee 
On, ja tais tosin tietää jo hankkiessa ettei meistä tule kavereita. Siitä vaan puuttuu "se jokin", kun taas tuli Xm:llä ajeltua pienen tauon jälkeen niin muisti mikä siinä Xm:ssä oikein viehättää...Aapeli kirjoitti:Mitä, joko Jasu on noin kyllästynyt C5:een?jasu kirjoitti:Vaihda C-vitoseen..? Voisi kokeilla selvittää tuonkin vikapaikan...SaaraJaKeksa kirjoitti:Mitä seuraavaksi???
Toimii, leimaa muutama viikko, ihan siisti jne. Muuten hyvä mutta henkisesti en ole valmis pitempään yhteiseloon...
Jossain vaiheessa ensi viikon alkupuolelle saattaisi jonkinlainen tapaaminen onnistua, sitten vasta sitä seuraavan viikon loppupuolella. Keksikää joku sopiva paikka ja aika, ja sitten ilmoitus yleisemminkin, niin eiköhän ainakin renkaanpotkinta onnistu..?
Epäilen ettei ihan vain tuijottamalla ja osoittelemalla vikapaikka löydy, ottihan tuo tuon C-vitosen kanssakin useamman viikon...
Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2
Series -LantikanPätkä
Series -LantikanPätkä
-
SaaraJaKeksa
Itse olen täällä päin (Jyväs-seutu)..vielä uusi tapaus....ehdotuksia...kuuntelen???
Eiköhän jonkinlaista mielipidettä ja diagnoosia,ym...potkua renkaisiin saada
Eiköhän jonkinlaista mielipidettä ja diagnoosia,ym...potkua renkaisiin saada
Tänään klo18 vai tuleeko liian äkkiä?
-
SaaraJaKeksa
Eiköhän tuo onnistu....jos vain muillekin??? Mihin tulla?
-
SaaraJaKeksa
SaaraJaKeksa kirjoitti:Eiköhän tuo onnistu....jos vain muillekin??? Mihin tulla?
Kyllä se näyttää meikän osalta,et joutuu perumaan..... Ei ollut ja tullut autokuumetta...mut kuumetta teki päivän mittaan...kuitenkin
Eli katsotaan myöhemmin...
Vähän hätäiseksihän tämä meni muutenkin. Katsotaan toiste.
-
SaaraJaKeksa
No niin... Ruotu kunnossa,ruodussa jälleen... Uutta ajankohtaa suunnitelmiin...jos lomakuviot ei ole esteenä ja muuten onnistuu?
Ens viikon torstai, klo18? Laitoin yv:täkin.
-
SaaraJaKeksa
Väliaika tietoa ja tietoa......
Xsaran lämmöt nyt...huom. "NYT" pysynyt jo niin pitkään asiallisena,että syy oli tieten ihan termostaatissa.
Flektien käyntihäiriöt alkaa olla aika selvillä...eli joko johdot on poikki,mutta mikä niistä?. Nyt päätin että uusin kaikki johdot flekteiltä releille...ja samalla niiden paikkaa helpommaksi. Nyt vaan ongelmana se,miten tuo itse flektin "propelli" lähtee irti??? Sokka on pois...mutta onko siinä vielä kierteet tapissa,oikealle tai vasemmalle? Kun vetämällä ei lähde,ei sitten millään... Tappi ruosteessa,tai kierteet???
Tuntuu että vika on flektin johdoissa,tai onko siinä liitin??? Nykimällä sammuillee flekti...
Sammuminen???? ja vikavalon/äänimerkin,että lämpötilan varoitus valot....viimeisin kuittaantuu luulen flektin johtojen ,tai johtojen uusinnalla...
Xsaran lämmöt nyt...huom. "NYT" pysynyt jo niin pitkään asiallisena,että syy oli tieten ihan termostaatissa.
Flektien käyntihäiriöt alkaa olla aika selvillä...eli joko johdot on poikki,mutta mikä niistä?. Nyt päätin että uusin kaikki johdot flekteiltä releille...ja samalla niiden paikkaa helpommaksi. Nyt vaan ongelmana se,miten tuo itse flektin "propelli" lähtee irti??? Sokka on pois...mutta onko siinä vielä kierteet tapissa,oikealle tai vasemmalle? Kun vetämällä ei lähde,ei sitten millään... Tappi ruosteessa,tai kierteet???
Tuntuu että vika on flektin johdoissa,tai onko siinä liitin??? Nykimällä sammuillee flekti...
Sammuminen???? ja vikavalon/äänimerkin,että lämpötilan varoitus valot....viimeisin kuittaantuu luulen flektin johtojen ,tai johtojen uusinnalla...
Eikös se nostanut lämpöjä vielä senkin jälkeen, kun termostaatti vaihdettiin?
-
SaaraJaKeksa
Jostain "syystä" lämmöt ei enää noussut sitten sitten kuukauden takaisen...
Millä nyt ohittaa ajoneston??? Meinaan sen teki...pienen tapaturman yhteydessä...kun irrallinen rele johtoineen osui runkoon
Olin uusimassa flektin johtoja...releille. Releet vaihdoin paikkaan...pääsulakkeet kotelo "tyhjätila"....
Millä nyt ohittaa ajoneston??? Meinaan sen teki...pienen tapaturman yhteydessä...kun irrallinen rele johtoineen osui runkoon
Olin uusimassa flektin johtoja...releille. Releet vaihdoin paikkaan...pääsulakkeet kotelo "tyhjätila"....