Aurinkokeräimet

Ajatusten virtaa
biätare

Aurinkokeräimet

Viesti Kirjoittaja biätare »

Onko jollain kokemuksia aurinkokeräimistä talon lämmityslisänä?
Lauri

Re: Aurinkokeräimet

Viesti Kirjoittaja Lauri »

viewtopic.php?f=12&t=7684&hilit=Aurinko ... et&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
laakeri

Viesti Kirjoittaja laakeri »

VW Passat B7
biätare

Pyysin kolmelta firmalta tarjoukset. Taloudellisesti kannattamaton investointi täällä hetkellä minulle mutta ilmastotalkoiden kannalta suotava.
cxtb2

Viesti Kirjoittaja cxtb2 »

oletko kysynyt tuolta: https://www.energiakauppa.com/

järjesti (ainakin joku aika sitten) kurssejakin, joilla opeteltiin rakentamaan itse aurinkolämpökeräin.
CX 25 TRD Turbo2 Break "TummaTRD", CX 25 GTI Turbo2, XM V6 "MustaKuukka", MB EQC-22
Varalla: CX 25 Break "UA2", CX 25 GTI Turbo2, CX 25 TRD Turbo2 Break "UA"
Veturi: Discovery2
laakeri

Viesti Kirjoittaja laakeri »

biätare kirjoitti:Pyysin kolmelta firmalta tarjoukset. Taloudellisesti kannattamaton investointi täällä hetkellä minulle mutta ilmastotalkoiden kannalta suotava.
Tuon linkin takaa paljastuvat keräimet kyseinen aiheen harrastaja tilasi muistaakseni Kiinasta. Loppuja komponentteja järjesteltiin porukalla sieltä täältä. Sen myötä saattoi jäädä jopa nollille tai hieman plussalle tuon kanssa, jos ei työtunteja huomioida... :roll:
VW Passat B7
biätare

Laakeri kirjoitti: "kyseinen aiheen harrastaja tilasi muistaakseni Kiinasta" Pyrin välttämään Kiinassa tehtyjä tuotteita. Ostan ensisijaisesti kotimaisia ja Eurooppalaisia tuotteita. Ne ovat yleensä kalliimpia. Rahavarani on rajalliset, joten ostan tämän vuoksi vähemmän ja näin ollen kulutan vähemmän. Tässä projektissa keräimet tulisivat olemaan Savosolarin valmistamat.
Vastaa Viestiin