Xantian jousitus
Re: Xantian jousitus
Voisiko Xantian jarrut olla vaan kehnolaatuiset? Tosin minulla ei ollut mitään ongelmia kummassakaan joita aikanaan ruoskin pitkin maantietä.
Mahdollista näin, jos muistaa jarrutella kovasti. Jossain citikassa minulla yrittivät vähän kitistä joskus, kun unohtui huoltaa. Toisaalta suurimmaksi osaksi nuo jarruhuollot on Citikoissa tullut tehtyä varmuuden vuoksi. VAG:issa niitä sen sijaan on joutunut ihan aiheesta huoltamaan, kun männät ja palat jumittelevat. Ei välttämättä kaikissa niistä, kun taitaa VAG käyttää ainakin Girlingiä ja ATEa, jos oikein muistan.kaseva kirjoitti:En tiedä millaisilla autoilla te ajatte, mutta minun n. 60 tkm per vuosi suoritteella ei jarrut ole koskaan kaivanneet muuta kuin uusia paloja ja levyjä.
Sehän riippuu letkujen kunnosta vaihtohetkellä - voi olla joko ennakkohuoltoa tai korjaustakaseva kirjoitti:letkujen vaihtelu on mielestäni korjaamista, ei huoltoa...
VW Passat B7