Kaikki eri radiot ja näytöt C5 X7:ssa

Vika vai ominaisuus?
Xantippa

Re: Kaikki eri radiot ja näytöt C5 X7:ssa

Viesti Kirjoittaja Xantippa »

Pouseri kirjoitti:Onko sun näytössä 6pin liitin? Omassa on 12pin liitin johon ei löydy netistä edes kytkentäohjeita. Ilmeisesti flippinäytöllisessä ainoastaan 12pin liitin josta omani purin.
Kaksi eri liitintähän siinä on. 6- ja 12-pinniset. Samat piuhat toimii kuin RT5 kanssakin.
C5 HDi 240 Tourer
Pouseri

Viesti Kirjoittaja Pouseri »

6 ja 12 pinniset virtaliittimet ja lisäksi vielä lvds(10pin)? :o
Xantippa

Viesti Kirjoittaja Xantippa »

Mun näytössä on vain nuo kaksi liitintä. Ei autossa ole enempää piuhojakaan.
C5 HDi 240 Tourer
Pouseri

Sain koodattua soittimen kun laitoin sen uudempaan autoon (308) Mutta äänet ei kuulu vieläkään omassa autossa. Onkohan niin että toi rt6 ei anna herätettä jbl vahvistimelle? En tosin oo varma mikä asetuksista pitäisi edes valita mutta kokeilin kaikilla: Ei hifi vahvistinta, Vakiovahvistin, Multiplex-vahvistin, Elektroninen vahvistin.
Pouseri

Päivitellääs tähän mun juttuun. Heräte vahvistimelle piti tosiaan ottaa muualta. Itse otin sen näytöltä. Soittimen koodaus onnistuu myös ihan kyseisessä autossa ollessa kunhan diagboxista valitsee automallin johon kyseisen soittimen on uutena saanut esim. 308:n. Mirascriptillä piti myös vähän säätää audioasetuksia että sai soimaan hyvin. Noilla diagboxin kautta olevilla valinnoilla ei tuntunut olevan kauheasti eroja.
Vastaa Viestiin