C5 -08 vetokoukun pistorasian sähköt kateissa

Vika vai ominaisuus?
deesu

C5 -08 vetokoukun pistorasian sähköt kateissa

Viesti Kirjoittaja deesu »

Auto on citroen C5 2.0 -08 exclusive. Vetokoukun pistorasia toimii muuten, mutta oikean puolen ajovalojen pistikkeeseen ei tule sähköä. Ilmeisesti välissä on jokin can väylän boxi. Mistähän tälläinen boxi mahtaa löytyä? Onko kukaan ihmetellyt vastaavaa ongelmaa?
mikaeli
Viesti:

Re: C5 -08 vetokoukun pistorasian sähköt kateissa

Viesti Kirjoittaja mikaeli »

Kai on tarkistettu ettei vika ole se yleisin, joko peräkärryn tai auton pistokkeessa hapettumaa? Itse en jaksanut ensin purkaa auton pistoketta kun oli pultit ruostunu kiinni, olisi kannattanut ennen johtosarjan esiinkaivamista...
Xm V6.24 -91 ikuisuusprojekti "ekojemma"
Xantia activa turbo CT 1998 "supersitikka"
ZX 1.4i -93
Ë-C4 -22
varaosa-autoja x kpl
Transporter T4 carsport -03
Scania Carrus 701 11,6 Td -94 (asuntobussi)
Lexa

Viesti Kirjoittaja Lexa »

Koukun johtosarja liitettiin kuskin puolen takalokasuojan yläosassa olevaan boxiin...oli aika piilossa kun asennutin ja ihmeteltiin ylimääräisiä johtoja kun kytkettiin se johonkin boxin liittimeen :? Oikea boxi löytyi vielä ylempää melko hyvästä piilosta sieltä lokasuojan aivan yläosasta...takakontista sisään...ja mulla -08 2.0 HDI exclusive tourer.
EX - C6 2.7 HDI Exclusive vm.-07
deesu

Viesti Kirjoittaja deesu »

Olen ottanut jo pariin otteeseen pistorasian auki johdot ja liitokset hyvät irroitin johdonkin liittimestä josta mittasin niin en saanut kuin 4.5V jännitteen. Joo yhden boxin löysin tuolta lokasuojasta kun otti verhoilusta kupolin mallisen verhoilun irti neljällä muovi ruuvilla kiinni. Täytyy tutkia että löytyykö sieltä vielä muitakin boxeja tämä boxi oli sellainen jossa 15A mini sulake kiinni. Avasin boxin mutta oli sen verra paljon lutikoita ja muuta hieno elektroniikkaa, että boxi vaan kiinni ja takas paikalleen.
Vastaa Viestiin