Ostin juuri bexin. Ajettu n. 300tkm, ei lähtenyt käyntiin, vuotaa hydesäiliön tyhjäksi 25 km matkalla, kilvet on juuri palautettu katsastuskonttorille.
Mutta peli on taivaan sininen, 16TRS
Tauti pahenee?
dieselflosse kirjoitti:Tauti pahenee?
niko kirjoitti:Pientähän tuo vielä
dieselflosse kirjoitti: Ostin juuri bexin. Tauti pahenee?
dieselflosse kirjoitti:Juu, mutta trendi se on, mikä huolestuttaa...
2cvkimmo kirjoitti:(toisaalta itse seisoessani alkuviikolla maatuvan 50-vuotiaan 2CV:n vieressä illan pimetessä, koin ihan vastaavia "tämän mää haluan heti"-ajatuksia...)
Cikatti kirjoitti:Hölömö! Ja te muut kanssa, älkää nyt ruokkiko tuotakaan miespoloa enempää. Itse olen tullut liki siihen pisteeseen että minut saa taluttaa "sairaalalle lepareihin" jos pihaani Bäksä tulee ja mun nimiin. (leparit ovat siis lepositeet totaalisen maaniselle potilaalle)
Cikatti kirjoitti:Hölömö! Ja te muut kanssa, älkää nyt ruokkiko tuotakaan miespoloa enempää. Itse olen tullut liki siihen pisteeseen että minut saa taluttaa "sairaalalle lepareihin" jos pihaani Bäksä tulee ja mun nimiin.

Cikatti kirjoitti:Hölömö! Ja te muut kanssa, älkää nyt ruokkiko tuotakaan miespoloa enempää. Itse olen tullut liki siihen pisteeseen että minut saa taluttaa "sairaalalle lepareihin" jos pihaani Bäksä tulee ja mun nimiin. (leparit ovat siis lepositeet totaalisen maaniselle potilaalle)
Jeth kirjoitti:Kukas pelastais mun pihasta yhden beksin?
dieselflosse kirjoitti:Huomenna marssin katsastusasemalle kilpiä kinuamaan. Onko jollakulla kokemusta, poikkeaako tällainen "Ajoneuvo poistettu liikennekäytöstä" muuten "Tilapäisestä liikenteestä poistosta" kuin vain kilpiensä osalta? Kilvet joutuu tietysti uusimaan, mutta poikkeaako tuo liikenteeseen palautus muutoin tilapäisestä poistosta? Autossa olisi vielä vanhaa katsastusta kuukausi jäljellä, jona aikana ehdin herkistellä vehkeen ennen seuraavaa katsastusta, mikäli liikenteeseen palautus onnistuu heittämällä..
Kilvet joutuu tietysti uusimaan ...
dieselflosse kirjoitti:Tilapäisessä liikenteestä poistossa ei jätetä kilpiä konttorille.
Korvasi siis käytännössä vanhan "seisontavakuutuksen".
dieselflosse kirjoitti:Vai tulikohan omistajan vaihdoksesta jotain lisäkuluja...
Terhakkaasti bexi pompsahti ajoasentoon aika äkkiä startin onnistuttua, vaikka oli uinaillut sen puoli vuotta.
dieselflosse kirjoitti:Huomenta!
...uudet kilvet 12€...
Lemon kirjoitti:Ja minulta kiskottiin 16 euroa, kun vaihdoin vanhat kuluneet ja ruostetahraiset kilvet uusiin