Huikko kirjoitti:Chipotlepihvit kuulemma saa kyllä. Haluatko silti lehtipihvin?
Lehtipihvi Aurajuustolla. Ei vatkata enää.
Huikko kirjoitti:Chipotlepihvit kuulemma saa kyllä. Haluatko silti lehtipihvin?
Natero kirjoitti:Savun hälvetessä totean seuraavaa: huuhaa tarkoittaa persoonallista M. Innasen tapaan tässä tapauksessa, mutta ko. kioskin epäammattimainen ote kaivelee vieläkin.
Aapeli kirjoitti:Ensi vuonna ohjelmanumeroksi Jenkeri vs. Betaromeo -battle.
Huikko kirjoitti:Kuulun pariinkymmeneen yhdistykseen ja kaikissa kinkereissä on tiivistettynä kaksi ongelmaa.
1) Niitä ei järjestä kukaan. Parranpärinää on senkin edestä
2) Ne ei kelpaa kaikille kuitenkaan kun joku sitten jotain joskus järjestää
Olen lakannut välittämättä näistä faktoista ja pyrkinyt näyttämään, että tapahtumia voi järjestää kun vain ottaa asiakseen järjestää.
Ihan yhtä pitkä matka täältä sinne Joensuuhun on kuin sieltä tänne. Jotka haluavat tulla tulevat kyllä. Minä tulen varmasti!
Ehkä joku kesätapahtuma olisi mukavampi tuon Nateron mainitseman ajosään vuoksi.
Sitikkaurpoilu on taas 2018. Järjestävä organisaatio pahoittelee välivuotta.
kaseva kirjoitti:Äkkipikainen voisi helposti kuvitella Nateroa vaikkapa savolaiseksi/pohjalaiseksi/valitse omasi viimeaikaisten kirjoitusten perustella.. Minä kun olen aina mieltänyt pohjoiskarjalaiset joviaaleiksi ja positiivisesti asioista ajatteleviksi. Nyt tulee kovin negatiivinen kuva ulosannin perusteella ja se harmittaa Joensuussa syntynyttä ja pohjoiskarjalaiset sukujuuret vahvasti omaavaa pientä ihmistä.
Jos mainostellaan kulttuurialueella niin koitetaan sitten pistää parasta peliin, eikö?