C4 penkinlämmittimen merkkivalo
-
C4_robotti
C4 penkinlämmittimen merkkivalo
Kuka lienee suunnitellut nelkun penkinlämmittimen säätimen merkkivalon. Jo itse säädin on hieman hankalassa paikassa. Ja se valo: jakkarapaahtimen symbolissa on kyllä valo mutta itse asteikko (säätöpyörä) ei sitten olekaan
Mitenhän valittu teho näkyy pimeällä
Ei sitten mitenkään. Onko uusissa malleissa asia jo korjattu ?
"Boss makes a dollar, I make a dime. That's why I poop on company time" (Karl Marx)
Re: C4 penkinlämmittimen merkkivalo
Onkos siinä valokin? Käsikopelolla sitä on tullut säädeltyä. Ei sinne ajon aikana näe. Aivan kahelisti suunniteltu.
Citroën 2CV AZ Berline -56
Pitääkö se ihan asteikosta lukea onko peräpäällä liian kuuma taiko ei? 
-
C4_robotti
Olisi kivaa, kun laittaisivat nämä vähemmän tärkeät katkaisijat vaikka kattopaneliin kiinni, malliin Tokio-by-night
"Boss makes a dollar, I make a dime. That's why I poop on company time" (Karl Marx)
Juu no itsellä ei paljon oo valoilla väliä ku koko persuksenkäristin on poissa pelistä, hitto eipä toiminu entisessä Focuksessakaan. Seuraavan auton ostan kyllä talvella ni ehkä muistais tollasenkin toiminnon testata 
Ennen oli Sitikka, nyt vain Väärämmerkkinen Japaninmersu
Assumption is the mother of all fuck ups.
Assumption is the mother of all fuck ups.
Yhtä tyhmässä paikassa on tuo C2:ssa. Oppinut nyt sentään ajansaatossa sen että kumpaan suntaan pitää käntää että tulee päälle ja kumpaan pois päältä. Eipä tuossa nyt hirveästi ole asteikolla omasta mielestä väliä, kolmoselle vain ja sitten kun on lämmin, niin pois päältä.
C2 VTS -05 & BX GTI -89. Ex. CX 20 TRE -87, Xsara 1.8 16v SX -98 & ZX 1.4 Monaco -97 (Volvo 460 -90)
Kyllä minä pääsen tosi helpolla, kun xantiassa ei ole tollasia nappuloita ollenkaan. Eli ihan turha varuste 
Xsarassa on sellainen kytkin, jonka voi päivän valolla säätää kohdilleen. Termostaatti tai vastaava pitää iltahämärissä sitten taas lämmön kohdillaan. 
---
Nick *mtkoskin=new beeäx-td(*reqs);
Xsara 2.0 HDi Aut. Break -02
Mondeo 2.0i Sedan -95
Vålvå 850 TDi STW -97
Nick *mtkoskin=new beeäx-td(*reqs);
Xsara 2.0 HDi Aut. Break -02
Mondeo 2.0i Sedan -95
Vålvå 850 TDi STW -97
C4_robotti kirjoitti:Olisi kivaa, kun laittaisivat nämä vähemmän tärkeät katkaisijat vaikka kattopaneliin kiinni, malliin Tokio-by-night. Niitä olisi hauska napsutella päälle ja kuuluttaa "tervetuloa hyvät matkustajat reittilennolle Tre-Hki....".
Ai jollekin muullekin kuin minulle on tullut tuo mieleen
Onkos Santtu kotoisin jostain kuumemmasta paikasta, kun ei lämmittimiä ole?ilkkata kirjoitti:Kyllä minä pääsen tosi helpolla, kun xantiassa ei ole tollasia nappuloita ollenkaan. Eli ihan turha varuste
Ei silti, niissä Xantian katkaisijoissa/säätimissä ei ole minkäänlaista valoa.
"Pitäähän miehellä leluja olla..."
C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
[/quote]Onkos Santtu kotoisin jostain kuumemmasta paikasta, kun ei lämmittimiä ole?
Ei silti, niissä Xantian katkaisijoissa/säätimissä ei ole minkäänlaista valoa.[/quote]
Ihan Saksasta asti
Ei silti, niissä Xantian katkaisijoissa/säätimissä ei ole minkäänlaista valoa.[/quote]
Ihan Saksasta asti