Huomenta patonkilaiset!

Bannaus on päättynyt, enkä ole eheytynyt, vaan pysyn kaiken sen takana, mitä ennen sitä olin täällä kirjoitellut ja aikomukseni on pysyä täällä, vaikka sitä ovat muutamat toivoneet, että poistuisin. Allergikkojen kannattaa hankkia vahvemmat tropit vaivaansa ja ehkä hakeutua myös vihanhallintaan?
Kirjoittelua olen tietysti seurannut mielenkiinnolla ja en voi kuin ihmetellä ylläpitoa, miten paljon henkilökohtaisuuksiin voi mennä, ilman mitään näyttöä väitteiden paikkansa pitävyyden suhteen? Hieno tietysti, että olemme saaneet linjat selviksi, mikä on sallittua! Odotan koska seuraavaksi on ihan OK kertoa jonkin nimimerkin olevan naistenhakkaaja, raiskaaja, tai pedofiili, jos nyt jotakin sattuu huvittamaan kertomaan jostakusta niin? Itse meinaan edelleen vain pysytellä siinä, että koitan pitää asiat jotenkin totuuteen pohjautuvina.
Tarkoitukseni ei ole koskaan ollut "savustaa" ketään täältä pois, vaan hiukan ohjata pysymään totuudessa, joskus onnistuen ja joskus en.
Jekkerinkin toivotan tervetulleeksi takaisin ja ainakin ensi vaikutelma oli hyvä, kun ei ainakaan heti tullut neuvoja, miten meidän muiden pitäisi elää. Värittääkin kertomuksia voi, vaikka tavalla, kuinka C6:ta hakiessa joutui vääntämään kättä beduiinien kanssa, mutta ei kuitenkaan väitetä, että Virolla ei ole lainkaan valtionvelkaa.
Nämä XM-Hannun vuodatukset henk.kohtaisista ominaisuuksista ovat olleet parasta antia viimeiseltä kahdelta viikolta. Ne ovat jopa päätyneet hallin seinälle isolle paperille printattuna ja aiheuttaneet hervottomia naurun purskahduksia! Liekö ollut samasta reaktiosta kyse, kuin Trumpin puheesta YK:n kokouksessa, mutta hauskaa on ollut.
Onhan siellä muutama opetuslapsi kompannut ansiokkaasti, toinenhan heistä oli tämä purkamo/purkaamo henkilö ja toinen, joka luuli asuvansa eteläsuomenläänin pääkaupungissa vielä seitsemän vuoden jälkeen siitä, kun se oli lakkautettu. Tähänkin väittämään olisi kai vaan pitänyt vastata mielestäni, eikä jyrkästi, ettei sellaista ole enää olemassakaan?
Palatakseni vielä tähän kirjoittelijoiden vähenemiseen palstalla, josta eräät ovat ainoastaan syyttäneet minua, niin puolustuksekseni kuitenkin olen myös pistänyt merkille, että täällä on alkanut kuulua yhä enemmän kritiikkiä Citroenien laadusta, kuten tuossa yllä. Se on taas johtanut mielestäni siihen ja painotetaan nyt sanaa mielestäni, että sen johdosta tuntuu käyvän katoa muiden merkkien suuntaan, kuten BMW:n, Volvon, Mercedeksen ja jopa Fiatin suuntaan. Varmasti siihen vaikuttaa myös elintason nousu ja yksinkertaisesti pelkkien Comfort pallojen vaihto, ei enää vaikuta ajonautinnon saavuttamiseen?
Näillä mietteillä tänä aamuna Raul