EGR:n tulppaaminen
EGR:n tulppaaminen
Alkaa itseäkin häiritä jekkerin tavoin turbon viive, nyt HDI-moottorissa. Millä tavalla tulppaaminen suoritetaan,so. mitä tulpataan?
Sen verran olen saanut selville ettei toimenpide vaikuta juurikaan päästöarvoihin. Kohde on Xantia 2.0 hdi 110 ajettu rapiat 350tkm.
Sen verran olen saanut selville ettei toimenpide vaikuta juurikaan päästöarvoihin. Kohde on Xantia 2.0 hdi 110 ajettu rapiat 350tkm.
Re: EGR:n tulppaaminen
Tää on kyllä jännä juttu että ei vaikuta. Mikä ihme sen EGR:n funktio sitten oikein on?xanpoke kirjoitti: Sen verran olen saanut selville ettei toimenpide vaikuta juurikaan päästöarvoihin.
BX 16 TGS, BX Premier, BX Gti, Xantia, 2x ZX, Xsara, 2x C5, C5II, 2x C4, 2x C3, Berlingo...
Kyllä se vaikuttaa, mutta ei katsastuksessa mitattaviin päästöarvoihin. Toistaiseksi?
tulppaa vaan se EGR . siellä on laippa tee tiivisteen mallinen sokea peite ohuesta pellista ( vaikka kaljatölkistä TYHJÄSTÄ ) ja laita se sinne laipan alle . imusarjan paskominen loppuu . etkä huomaa mitään kielteistä ilmiötä . ja leimaamokaan ei huomaa.
-
palpankilli
Moi, mulla joskus Xanttia hdi temppuili, ym. Katkaisin egr:lle menevän alipaineputken ja molempiin putken päihin 5mm pultit. Ja hyvin pelitti.
Juu paskominen loppuu kun vain tulppaa EGR:n ohjaavan alipaineputken. Tulppaus näkyy vain silloin katsurille kun ja jos auto on niin "tuore" että OBM-luetaan.
Takaisinekierrätyksen on tarkoitus laskea lämpötilaa jotta typen oksideja syntyisi vähemmän.
Takaisinekierrätyksen on tarkoitus laskea lämpötilaa jotta typen oksideja syntyisi vähemmän.
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Eipä nyt kannata kehoittaa ketään laittomuuksiin?Vai onko asia niin,että kaikki käy mistä ei jää kiinni?kokemjne kirjoitti:tulppaa vaan se EGR . siellä on laippa tee tiivisteen mallinen sokea peite ohuesta pellista ( vaikka kaljatölkistä TYHJÄSTÄ ) ja laita se sinne laipan alle . imusarjan paskominen loppuu . etkä huomaa mitään kielteistä ilmiötä . ja leimaamokaan ei huomaa.
"Sell the house
Sell the cars
Sell the kids
I am not coming back"
Sell the cars
Sell the kids
I am not coming back"
No voi jessus
sovitaanko vaikka että tulpataan vaikka peltoauton egr:ää? 
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Peltoautojen EGR:n tulppaamisesta löytyy haulla EGR osoitteesta http://peugeot-foorumi.com" onclick="window.open(this.href);return false;
BX 16 TGS, BX Premier, BX Gti, Xantia, 2x ZX, Xsara, 2x C5, C5II, 2x C4, 2x C3, Berlingo...