..tuo auktoriteettia seuraavilla aloilla toimivien valkoisten miesten olemukseen ja elämykseen:
- audiomyyjä
- automyyjä (polttomoottori!)
- autokorjaaja
- autodiagnosoija
- autoharrastaja
- autoentisöijä
- kansliapäällikkö
- markkinointipäällikkö
Minä tunnustan että ostan mielelläni tuotteita mieheltä, jolla on pallomaha, jämeräparta, ja järeät ja konservatiiviset asenteet. Joka kannattaa Trumppia ja karvatonta naista.
Pallomaha ja jämeräparta...
- ds-jekkeri
Pallomaha ja jämeräparta...
Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
Eli...
..semmoinen Kari Hotakaisen Klassikko-kirjasta tuttu automyyjätyyppi? On se hyvä että joku ostaa heiltäkin jotain, pysyvät leivän syrjässä kiinni. Itse kierrän kaukaa. 
- Xsara Break Exclusive 2001 (ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006)
- ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
-
Sitruunaseppä
Re: Pallomaha ja jämeräparta...
Te vähän varoa, mitä sanoa. Tirkistelijät!
Mistä sais Sitikan? Ne viedään käsistä?
Re: Pallomaha ja jämeräparta...
Kannatan,ja lisään ryhmään Joulupukinds-jekkeri kirjoitti:..tuo auktoriteettia seuraavilla aloilla toimivien valkoisten miesten olemukseen ja elämykseen:
- audiomyyjä
- automyyjä (polttomoottori!)
- autokorjaaja
- autodiagnosoija
- autoharrastaja
- autoentisöijä
- kansliapäällikkö
- markkinointipäällikkö
Minä tunnustan että ostan mielelläni tuotteita mieheltä, jolla on pallomaha, jämeräparta, ja järeät ja konservatiiviset asenteet. Joka kannattaa Trumppia ja karvatonta naista.
"Sell the house
Sell the cars
Sell the kids
I am not coming back"
Sell the cars
Sell the kids
I am not coming back"
Re: Eli...
Klassikko-elokuvassa tämä on suorastaan ilmiömäinen hahmoIgor kirjoitti:..semmoinen Kari Hotakaisen Klassikko-kirjasta tuttu automyyjätyyppi? On se hyvä että joku ostaa heiltäkin jotain, pysyvät leivän syrjässä kiinni. Itse kierrän kaukaa.
"Se mikä on määrätty tapahtuvaksi, tapahtuu. . . tai ehkei tapahdukaan."