Sitikan kausiflunssa-jousijalka

Ajatusten virtaa
Roplaaja

Sitikan kausiflunssa-jousijalka

Viesti Kirjoittaja Roplaaja »

Muutama vuosi sitten mehumaijoista poksahteli yleisesti jousijalan yläpää ilmaan. Nyt asiasta ei ole kuulunut mitään. Kumpikohan on syynä: jousijalkaflunssa parantunut ja kadonnut tai sitten mehumaijat melkein kadonneet. Kuitenkin täällä on juttuja mehumaijoista.
yason

Re: Sitikan kausiflunssa-jousijalka

Viesti Kirjoittaja yason »

Eiks tää ollu vain Xantiassa ja XM:ssä, C5:n yläpäät ovat pysyneet paikoillaan...?
XM-Hannu

Viesti Kirjoittaja XM-Hannu »

Kuvia olen nähnyt moisista, mutta siihen n. 1,5 miljoonan km:n matkaan, minkä olen yhteensä hydesitikoilla ajanut, ei ole sattunut yhtäkään. 8-)
Sitruunaseppä

Viesti Kirjoittaja Sitruunaseppä »

On ollut lähellä poksahtaa irti. Katsastusmies aikoinaan moitti, pisti vaihtamaan. Kumivulkanoinnin kunnon näkee alapuolelta, kun se alkaa irvistämään. Jos voi esittää kokemusperäisen arvauksen, ne yläpäät ja korin helmat on kypsyneet noissa autoissa käsi kädessä, Xantioiden määrä on romahtanut, samalla poksahtamisten todennäköisyys? Mulla on yksi Xantia, jos laitan sen liikenteeseen, vaihdan suosiolla ehjemmät yläpäät, homma on niin yksinkertainen tehdä ja ehdottoman kannattava.
Mistä sais Sitikan? Ne viedään käsistä?
Akaile

Viesti Kirjoittaja Akaile »

Tämä oli enemmän ykköskoppaisen Xantian oire kuin kakkoskoppaisen. 1 260 000 yhteiskilometriä tontilla kakkoskoppaisissa Xantioissa ja kaikissa alkuperäiset tolpan yläpäät...vielä, kop kop.
Berlingo 1.9D -04, Xantia V6 Break -00, Xantia 1.8 16v Exclusive Break -00, Xsara 1.6i -00, GS Pallas -77, 2cv6 AK??? -76, 2cv-Super -71, 2cv6 -77, Dyane Super -73, Dyane -68
Vastaa Viestiin