Mitä te minulta tuommoisia kysytte? Hesari kirjoittaa:Akaile kirjoitti:"Esimerkiksi tämän viikon maanantaina poliisi tarkisti Uudenmaan rajalla yli 44 000 ajoneuvoa ja passitti niistä 139 takaisin." (hs.fi)
Sanos mulle Jekkeri, että noilla luvuilla, miten tää uusimaa on suljettu? Toistaiseksi ainut lääke tähän "flunssaan" on ollut kiinan kaltainen täysi lockdown, joka nyttemmin, lähes 80 päivän jälkeen alkaa ilmeisesti tuottaa tulosta. En tiedä oonko mä vaan niin totaalisen huono matikassa, että tuo täysi 0-liike ja 44 000 ei vaan mulla mene samaan yhtälöön...? Poliisit painaa vilkkaimmilla väylillä jopa 16h vuoroa ja jotkin kyläpolut 0-vartioinnilla käytännössä.
Mitä tulee tähän taloudelliseen puoleen niin eikö se ole vähän hullunkurista, että kynsin ja hampain pidetään kiinni jostain sellaisesta, joka ei kolmea kuukautta pysy pystyssä, ilman että kulutetaan maapalloa hampaat irvessä loppuun? Dollarinkiilto silmissä painetaan palkkapäivästä palkkapäivään ja välissä tuhlataan ne rahat johonkin täysin turhaan?
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006454717.html" onclick="window.open(this.href);return false;
"Uudenmaan rajat sulkeutuivat ja poliisi aloittaa rajatarkastukset".
Vai onko nyt jo Hesarikin valeuutisointia? Valitkaa nyt mistä tuutista näitä pitää linkittää vai onko kaikki valetta.