Xantian osto

Ajatusten virtaa
Justus

Xantian osto

Viesti Kirjoittaja Justus »

Ostin Santun! Tuntuu hyvältä. Taas patonkikannassa melkein 10v jälkeen. Ja on kaikin puolin hyvä ja nätti.
Sitruunaseppä

Re: Xantian osto

Viesti Kirjoittaja Sitruunaseppä »

Mää justiinsa otin trimmerillä heinikon matalaksi meidän varaosa-Xantiasta ... -95 2,0 sedanista, missä ilmastointikin toimii ja kone käy kuten parisataa sahatun kuuluukin. Sillä vaan tein kenttää isommaksi, jos varaosia kyselevät ... patonkilaiset.
Mistä sais Sitikan? Ne viedään käsistä?
Justus

Vai niin. Missä kunnossa takakynkkä? Oli aiemmin täälläpäin vähän ajettu Santtu myynnissä missä ilmeisesti oli kynkkä ruostunut ja katsastusviranomainen tykkäsi huonoa. Olen sitä mieltä ettei tää mun Santtu jää ainoaksi. Pikkuhiljaa.
Justus

Jos joku on niin pirun vanha että muistaa missä on Lahden ja Heinolan puolivälissä "Tuulan Tupa". Asun sitä vastapäätä hallin päädyssä. Olin 20v. kateissa ja vajaa vuosi sitten muutin tänne takaisin ja sam tallin pätkä on taas mun.
cittroen

Viesti Kirjoittaja cittroen »

xantia on upea auto
Xantia Activa TCT -95
Ralle
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ralle »

Justus kirjoitti:Jos joku on niin pirun vanha että muistaa missä on Lahden ja Heinolan puolivälissä "Tuulan Tupa". Asun sitä vastapäätä hallin päädyssä. Olin 20v. kateissa ja vajaa vuosi sitten muutin tänne takaisin ja sam tallin pätkä on taas mun.
Tuosta tulee ohi mentyä harva päivä. Mut en mä nyt Kai vanha viel oo. :lol:
Vastaa Viestiin